Amarok je vedno pripravljen na velike zadolžitve. Noben drug pickup se ne more pohvaliti s tolikšno širino med kolesnima ohišjema. Omogoča celo prevoz evropalet v prečni smeri. Tudi drugače je njegova tovorna površina pripravljena na vse izzive - da jo boste lahko natovorili karseda hitro.
Tovorna površina med kolesnima ohišjema meri natanko 1.222 mm. To je edinstveno v tem avtomobilskem razredu in omogoča prevoz prečno naloženih evropalet. Zadnja stranica kesona ima nosilnost do 200 kg in jo je mogoče izkoristiti kot podaljšek tovornega prostora. Poleg tega je tovorni prostor mogoče napolniti do roba in tako na osnovno površino 2,52 m² naložiti 1,28 m³ razsutega tovora.
Zaščitna prevleka tovornega prostora
Specialna prevleka antracitne barve je odporna na UV-žarke. Tovorni prostor ščiti pred mehanskimi in kemičnimi vplivi.
Z opcijsko osvetlitvijo tovorne površine, ki osvetli celotno tovorno površino, lahko svoje vozilo brez težav natovorite tudi v temi. V luč za osvetlitev tovorne površine je integrirana tudi tretja zavorna luč.
Tovorna površina je opremljena s štirimi robustnimi pritrdilnimi obročki. Dva sta pred kolesnima ohišjema, dva pa za kolesnima ohišjema.
Na notranji strani leve stranice kesona je vgrajena 12-voltna električna vtičnica.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.