Štirikolesni pogon 4MOTION

Štirica dobi

Tudi v ekstremnih pogojih bo Amarok vašo vožnjo spremenil v doživetje. S popolno nastavitvijo podvozja in pogona - v kombinaciji z uveljavljenim štirikolesnim pogonom 4MOTION.

Stalni štirikolesni pogon 4MOTION

Ta pogon tipa 4x4 s samozapornim sredinskim diferencialom torsen je posebnost v segmentu pickupov. Zagotavlja uravnoteženo osnovno porazdelitev pogonske moči v razmerju 40 : 60 za vožnjo po utrjenih cestah in tudi neutrjenih terenih.1 Svoje odlične lastnosti zna prikazati tudi v cestnem prometu, saj je vlečna sila z njim v zavojih znatno večja.

Štirikolesni pogon 4MOTION

Razdelilno gonilo med vožnjo dopušča električno vklapljanje in izklapljanje pogona sprednjih koles. Na strmih vzponih ali daljših makadamskih odsekih lahko dodatno vključite tudi reduktor. Vklopljivi štirikolesni pogon 4MOTION je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in je na voljo za motor z močjo 150 kW (204 KM).

Mehanska zapora diferenciala

Na voljo je poleg serijske elektronske zapore diferenciala. Na peščenih in spolzkih terenih zagotavlja optimalen stik s podlago. Kadar je aktivirana, sta obe zadnji kolesi gnani z enako silo in enakim številom vrtljajev.

1 Porazdelitev variira glede na podlago.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.

Zapri
Zapri meni

Amarok

 

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen