Prevozni kot spredaj/zadaj in prevozna globina vode¹

Maksimalni prevozni kot meri pri novem Amaroku 29,5° spredaj in 18° zadaj. Prevozi lahko vodne ovire do globine 500 mm.

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.

Bočni naklon¹

Široka medosna razdalja novega Amaroka zagotavlja izjemno stabilnost celo na podlagah, ki so vstran nagnjene za 50°.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja. Prečni naklon znaša na levi strani 49,7°, na desni strani pa 50,8°. Upoštevajte, da so to statično izračunane vrednosti.

Prevozni kot na sredini¹

Zaradi večjega odmika od tal lahko novi Amarok prevozi klančine pod kotom do 15,6°.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja.

Prevozni naklon¹

Novi Amarok premaguje vzpone z naklonom 45°, pri čemer je lahko obremenjen z maso do 1 t.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja.

Ojačane listnate vzmeti

Serijske 2+1 listnate vzmeti zagotavljajo visoko udobje pri vožnji in omogočajo priklopne obremenitve do 3.500 kg1, opcijske 3+2 listnate vzmeti po zvišujejo maso koristnega tovora in omogočajo nosilnost do 861 kg.

¹Amarok, motor 3.0 TDI s 150 kW/204 KM oz. 165 kW/224 KM, štirikolesni pogon 4MOTION, 8-stopenjski avtomatski menjalnik, 2+1 listnate vzmeti, masa praznega vozila do 2360 kg.

Terenski ABS

Če je ta funkcija aktivirana, kolesa pri zaviranju na neutrjeni podlagi blokirajo v večjih intervalih, tako da se pred njimi naredi zagozda, zato se zavorna pot močno skrajša. Varnost pri vožnji je zato znatno večja.

Stalni štirikolesni pogon 4MOTION

Ta pogon tipa 4x4 s samozapornim sredinskim diferencialom torsen je posebnost v segmentu pickupov. Zagotavlja uravnoteženo osnovno porazdelitev pogonske moči v razmerju 40 : 60 za vožnjo po utrjenih cestah in tudi neutrjenih terenih.¹ Svoje odlične lastnosti zna prikazati tudi v cestnem prometu, saj je vlečna sila z njim v zavojih znatno večja.

¹ Porazdelitev variira glede na podlago.

 

Vklopljivi štirikolesni pogon 4MOTION¹

Razdelilno gonilo med vožnjo dopušča električno vklapljanje in izklapljanje pogona sprednjih koles. Na strmih vzponih ali daljših makadamskih odsekih lahko dodatno vključite tudi reduktor.

¹ Na voljo pozneje.

Mehanska zapora diferenciala

Na voljo je poleg serijske elektronske zapore diferenciala. Na peščenih in spolzkih terenih zagotavlja optimalen stik s podlago. Kadar je aktivirana, sta obe zadnji kolesi gnani z enako silo in enakim številom vrtljajev.

Zaščita za podvozje

Jeklena ščitnika za podvozje.1 (brez slike)
Robustne pločevine iz jekla ščitijo rezervoar za gorivo pred udarci kamenja in vejevjem na poti.

¹ Dodatna oprema za doplačilo za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.

Asistenca za nadzorovani spust

Z zmanjšanjem števila motornih vrtljajev in po potrebi s posegom v zavorni sistem zagotavlja nadzorovano, varno vožnjo po klancu navzdol. Hitrost vozila se brez poseganja voznika konstantno vzdržuje na ravni koračne hitrosti.

Zapri
Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Novi Amarok. Prestižni pickup. Maksimalni užitek v vožnji.