Prevozni kot spredaj/zadaj in prevozna globina vode¹

Maksimalni prevozni kot meri pri novem Amaroku 29,5° spredaj in 18° zadaj. Prevozi lahko vodne ovire do globine 500 mm.

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.

Bočni naklon¹

Široka medosna razdalja novega Amaroka zagotavlja izjemno stabilnost celo na podlagah, ki so vstran nagnjene za 50°.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja. Prečni naklon znaša na levi strani 49,7°, na desni strani pa 50,8°. Upoštevajte, da so to statično izračunane vrednosti.

Prevozni kot na sredini¹

Zaradi večjega odmika od tal lahko novi Amarok prevozi klančine pod kotom do 15,6°.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja.

Prevozni naklon¹

Novi Amarok premaguje vzpone z naklonom 45°, pri čemer je lahko obremenjen z maso do 1 t.²

¹ Serijska oprema za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.
² Vrednosti so odvisne od izbrane opreme in motorja.

Ojačane listnate vzmeti

Serijske 2+1 listnate vzmeti zagotavljajo visoko udobje pri vožnji in omogočajo priklopne obremenitve do 3.500 kg1, opcijske 3+2 listnate vzmeti po zvišujejo maso koristnega tovora in omogočajo nosilnost do 861 kg.

¹Amarok, motor 3.0 TDI s 150 kW/204 KM oz. 165 kW/224 KM, štirikolesni pogon 4MOTION, 8-stopenjski avtomatski menjalnik, 2+1 listnate vzmeti, masa praznega vozila do 2360 kg.

Terenski ABS

Če je ta funkcija aktivirana, kolesa pri zaviranju na neutrjeni podlagi blokirajo v večjih intervalih, tako da se pred njimi naredi zagozda, zato se zavorna pot močno skrajša. Varnost pri vožnji je zato znatno večja.

Stalni štirikolesni pogon 4MOTION

Ta pogon tipa 4x4 s samozapornim sredinskim diferencialom torsen je posebnost v segmentu pickupov. Zagotavlja uravnoteženo osnovno porazdelitev pogonske moči v razmerju 40 : 60 za vožnjo po utrjenih cestah in tudi neutrjenih terenih.¹ Svoje odlične lastnosti zna prikazati tudi v cestnem prometu, saj je vlečna sila z njim v zavojih znatno večja.

¹ Porazdelitev variira glede na podlago.

 

Vklopljivi štirikolesni pogon 4MOTION¹

Razdelilno gonilo med vožnjo dopušča električno vklapljanje in izklapljanje pogona sprednjih koles. Na strmih vzponih ali daljših makadamskih odsekih lahko dodatno vključite tudi reduktor.

¹ Na voljo pozneje.

Mehanska zapora diferenciala

Na voljo je poleg serijske elektronske zapore diferenciala. Na peščenih in spolzkih terenih zagotavlja optimalen stik s podlago. Kadar je aktivirana, sta obe zadnji kolesi gnani z enako silo in enakim številom vrtljajev.

Zaščita za podvozje

Jeklena ščitnika za podvozje.1 (brez slike)
Robustne pločevine iz jekla ščitijo rezervoar za gorivo pred udarci kamenja in vejevjem na poti.

¹ Dodatna oprema za doplačilo za Amarok Comfortline, Highline in Aventura.

Asistenca za nadzorovani spust

Z zmanjšanjem števila motornih vrtljajev in po potrebi s posegom v zavorni sistem zagotavlja nadzorovano, varno vožnjo po klancu navzdol. Hitrost vozila se brez poseganja voznika konstantno vzdržuje na ravni koračne hitrosti.

Zapri

Novi Amarok. Prestižni pickup. Maksimalni užitek v vožnji.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj