Varnostni siste­mi

Varneje na poti. Tudi v kritičnih situacijah.

Caddy furgon se lahko pohvali z bogato varnostno opremo.

Funkcija večnaletnega zaviranja1

Po trčenju zavira vozilo. Tako je v idealnem primeru mogoče preprečiti nadaljnja trčenja. Funkcija večnaletnega zaviranja se aktivira, če dva medsebojno neodvisna senzorja zaznata prometno nesrečo. Po kratkem pojemku funkcija upočasni vozilo do hitrosti 10 km/h, pri čemer lahko voznik kadarkoli ponovno prevzame nadzor.

Elektronski stabilizacijski program (brez slike)

Z načrtnim zaviranjem posameznih koles preprečuje podkrmiljenje ali prekrmiljenje.

 

Antiblokirni sistem (ABS) (brez slike)

Preprečuje blokiranje koles in tako ohrani vodljivost vozila.

 

Regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR) (brez slike)

Preprečuje, da bi katero od koles izgubilo stik s podlago.

 

Opozorilnik za nepripet varnostni pas (brez slike)

Po zagonu motorja z optičnim signalom, po začetku vožnje pa tudi z zvočnim signalom pozove voznika in sovoznika, naj se pripneta z varnostnim pasom.

 

Varnostne blazine (brez slike)

Čelni varnostni blazini za voznika in sovoznika ter stranski varnostni blazini za glavo potnikoma na sprednjih sedežih v Caddyju nudijo optimalno zaščito v primeru čelnega ali bočnega trčenja. Sovoznikovo čelno varnostno blazino je mogoče deaktivirati z avtomobilskim ključem.

V okviru sistemskih omejitev.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.

Zapri
Zapri meni

Caddy furgon

 

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen