Asistenčna funkcija deluje samo v okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti
vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega
sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno
upravljanje vozila. Postopek lahko kadarkoli deaktivirate. Sistem se lahko
uporablja do največje hitrosti vozila. Spletne dele sistema Travel Assist z
množicami podatkov je mogoče uporabljati samo v okviru pokritosti z mobilnim
omrežjem in z ustreznimi nastavitvami zasebnosti. Spletni del lahko kadar koli
deaktivirate v aplikaciji We Connect ID. Spletni del storitve Travel
Assist je na voljo v naslednjih državah: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper,
Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška, Irska, Italija,
Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Norveška,
Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija, Švedska, Švica,
Velika Britanija in Severna Irska. Za aktivacijo storitve Travel Assist z množicami
podatkov potrebujete uporabniški račun Volkswagen ID in morate skleniti ločeno
pogodbo za We Connect (podrobnosti najdete tukaj: ). Dodatno je
potrebna ločena pogodba za množice podatkov (spletni del). Po dobavi vozila imate
90 dni časa, da aktivirate spletno funkcijo Travel Assist z množicami
podatkov. Po izteku tega obdobja se avtomatsko začne začetno obdobje uporabe
spletnega dela storitve Travel Assist z množicami podatkov. Potem ko začetno
obdobje uporabe poteče, imate možnost, da z dokupom podaljšate obdobje uporabe.
Uporaba spletnega dela storitve Travel Assist z množicami podatkov je mogoča prek
integrirane internetne povezave. Stroške, ki znotraj Evrope nastanejo pri prenosu
podatkov, v okviru pokritosti z omrežjem krije Volkswagen AG. Pri prenosu podatkov
prek interneta lahko - odvisno od tarife mobilnega telefonskega omrežja in predvsem
pri uporabi v tujini - nastanejo dodatni stroški (npr. zaradi gostovanja v drugih
omrežjih). Storitve so na voljo za sklenjeni čas veljavnosti pogodbe, pri čemer
lahko v času veljavnosti pogodbe pride do vsebinskih sprememb oz. umika iz ponudbe.
Podrobnejše informacije lahko dobite na ali pri izbranem
partnerju znamke Volkswagen. Za informacije o tarifnih pogojih se lahko obrnete na
svojega mobilnega operaterja.