VW Bulli bo dobil električni pogon

20.08.2017

VW Bulli bo dobil električni pogon: stekla bo serijska proizvodnja Volkswagnove študije I.D. BUZZ

 

Pebble Beach, Kalifornija - Volkswagnova študija I.D. BUZZ1) bo prešla v serijsko proizvodnjo. Predsednika uprav znamk Volkswagen in Volkswagen Gospodarska vozila dr. Herbert Diess in dr. Eckhard Scholz sta odločitev razglasila danes na kalifornijskem Pebble Beach Concours d'Elegance, edinstvenem srečanju prestižnih in elegantnih starodobnikov, na katerem se predstavljajo tudi novi konceptni avtomobili. "To je idealen kraj za I.D. BUZZ," je pojasnil Diess. "I.D. BUZZ je pomemben steber v Volkswagnovi električni ofenzivi in bo občutek pri vožnji, ki ga je lahko ponudil le Bulli, ponesel v prihodnost."

S sprejetjem odločitve za serijsko proizvodnjo je točno opredeljen tudi časovni načrt: I.D. BUZZ1) bo po kompaktnem štirivratnem I.D. prišel na trg leta 2022. Pri tem so ključni trgi za I.D. BUZZ in modelsko serijo I.D. Severna Amerika, Evropa in Kitajska.

Predsednik uprave znamke Volkswagen dr. Herbert Diess: "Po predstavitvah na avtomobilskih salonih v Detroitu in Ženevi so nam številne stranke pisale, naj se odločimo za serijsko izdelavo tega avtomobila." In ni naključje, da je uprava za najavo izbrala Pebble Beach: "Microbus, kot se je Bulli imenoval v Ameriki, je bil vedno del kalifornijskega življenjskega sloga," je pojasnil predsednik uprave znamke Volkswagen dr. Herbert Diess. "Zdaj ga bomo z naslednjo generacijo Volkswagnovih električnih vozil obudili in ga z električnim pogonom na novo opredelili."

Tako kot pri študiji, ki je bila v Detroitu izbrana za "študijo leta", bo tudi pri serijskem modelu baterija vgrajena v dnu vozila. Ker električni pogon zahteva malo vgradnega prostora, bo razmik med sprednjo in zadnjo premo lahko zelo velik. Novi model bo tako imel veliko medosno razdaljo in kratka previsa in se bo v notranjosti ponašal z izjemno prostornostjo. "Avtomobil bo s kratkima previsoma na zunaj videti kot kompakten enoprostorec, v notranjosti pa bo ponujal toliko prostora kot Transporter," je povedal Diess. Njegove mere bodo vozniku in potnikom zagotavljale obilo prostora za potovanja. Na voljo pa bo tudi več kot dovolj prostora za tovor. Predsednik uprave znamke Volkswagen Gospodarska vozila dr. Eckhard Scholz je v kalifornijskem mestecu Pebble Beach naznanil, da "bo naprodaj tudi I.D. BUZZ CARGO, ki bo sinonim za brezemisijski dostavni promet in bo omogočal visoko avtomatizirano vožnjo, ki predstavlja 3. stopnjo avtomatizacije. To bo idealen koncept električnega Transporterja, predvsem za mestna središča."

Tudi Ben Pon, katerega družina je kot uvoznik za Volkswagnova vozila zelo uspešna na Nizozemskem, v Kaliforniji kaže veliko zanimanje za I.D. BUZZ. Risba njegovega očeta je pred več 70 leti služila kot navdih za razvoj prvega VW Bullija (T1).

Med prihodom najstarejšega in najmlajšega, zelo emocionalno zasnovanega VW Bullija bo do začetka serijske proizvodnje preteklo več kot sedem desetletij, a I.D. BUZZ ima kljub temu gene daljnega prednika:  ponuja maksimalni izkoristek prostora na površini osebnega avtomobila srednjega razreda.

Študija je z dolžino 4.942 mm, širino 1.976 mm in višino 1.963 mm sinonim za nadpovprečno prostornost. Serijska različica na osnovi modularne platforme za električna vozila (MEB) bo prevzela številne oblikovne prvine študije, poleg tega pa bo omogočala raznolike postavitve sedežev, interaktivno povezanost in visoko avtomatizirano vožnjo. Uveljavitev električne mobilnosti je pri koncernu Volkswagen del Strategije 2025, ki predvideva, da bo do leta 2025 na trgu predstavljenih več kot 30 vozil na izključno električni pogon.

 

1)  I.D. BUZZ - vozilo še ni v prodaji, zato zanj ne velja Direktiva 1999/94 ES.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj