Stekla

Vetrobransko steklo

Vetrobransko steklo je zasnovano kot večslojno varnostno steklo, kar pomeni, da sta dve stekli spojeni z vmesnim slojem iz plastične mase (PVB). 

Vetrobranska stekla niso usklajena le z oblikovno zasnovo modelov. Odlikujeta jih tudi natančno prileganje in brezhiben videz. Ker imajo stabilizacijski učinek na statiko vozila, lahko že majhne poškodbe ogrožajo varnost: najpogostejši vzrok so udarci kamnov! Udarci kamnov zmanjšajo stabilizacijski učinek. Zlasti na neravnem cestišču lahko premikanje karoserije povzroči, da steklo poči. 

Manjše poškodbe, ki so posledica udarca kamna, je v številnih primerih mogoče popraviti brez menjave vetrobranskega stekla.

Zadnje steklo, stranska stekla in strešno okno

Praviloma je za zadnje steklo, stranska stekla in strešno okno uporabljeno enoslojno varnostno steklo. To se od običajnega stekla razlikuje po večji odpornosti proti mehanskim in toplotnim obremenitvam. Njegova posebnost je tudi poseben način loma. V primeru poškodbe se steklo razbije na tisoče koščkov zaobljenih robov. Zadnjega stekla, stranskih stekel in strešnega okna zaradi specifičnih lastnosti, vezanih na zagotavljanje varnosti, ni mogoče popraviti.

Če pride do poškodbe, je ta stekla vedno treba zamenjati.

 

 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj