Nasveti v primeru nezgode

Pravilno ravnanje v primeru nezgode

Cestni promet in število vozil v prometui nenehno naraščata. Pri tem niti najboljše zavarovanje ne more preprečiti prometnih nezgod. S Volkswagnovimi nasveti za pravilno ravnanje v primeru nezgode vam želimo biti v čim boljšo oporo v neprijetni situaciji. 

Z našo pomočjo boste našli najpomembnejše informacije o pravilnem ravnanju na kraju nezgode.

 

 

 

1. Zavarujte kraj nezgode

Vključite opozorilne utripalke, oblecite varnostni jopič (shranjen naj bo v potniški kabini) in postavite varnostni trikotnik (glej točko 2). Zelo pomembno je, da kraj nezgode pravilno zavarujete. Tako zaščitite tudi ponesrečence in tiste, ki jim skušajo pomagati, ter preprečite nadaljnje nezgode. Zato najprej zavarujte kraj nezgode, nato pomagajte!

 

2. Postavite varnostni trikotnik

  • na avtocesti pribl. 250 m
  • na magistralni cesti pribl. 150 m
  • v kraju pribl. 50 m
  • razdalja od roba cestišča pribl. 1 m

 

3. Potnike umaknite iz nevarnega območja

 

4. Pri poškodovanih potnikih obvezno upoštevajte naslednje napotke:

Zagotovite prvo pomoč - ukrepe, ki rešujejo življenja. Obvestite reševalce ali policijo! Na avtocestah so na pribl. vsaka 2 kilometra telefoni za nujne klice. S puščico je na obcestnih oznakah nakazana smer do naslednjega klicnega stebrička. Oglasi se centrala za pomoč na cesti.

 

Pri klicu v sili morate navesti naslednje podatke:

  • kdo kliče
  • kaj se je zgodilo
  • koliko ljudi je poškodovanih
  • kje je prišlo do nezgode
  • kdaj se je nezgoda zgodila

 

Številke za klic v sili:

  • policija: 113
  • reševalci: 112
  • gasilci: 112
  • evropska številka za klic v sili: 112

 

Nadaljnja oskrba poškodovancev.

 

5. Kaj je potrebno storiti pri materialni

  • Soudeležencu v nezgodi pokažite dokumente o vozilu.
  • Skupaj s soudeležencem pripravita poročilo o nezgodi in ga podpišita (to ni priznanje krivde, temveč prikaz poteka nezgode za hitrejše reševanje škodnega primera).

 

 

6. Dokazi

  • Fotografirajte kraj nezgode.
  • Če so prisotne priče, si zabeležite njihova imena in naslove.

 

Številka Kontaktnega centra Asistence Porsche Slovenija - Volkswagen: 080 19 18. Pomoč 24 ur na dan.

 

7. Jamstvo mobilnosti

Asistenca Volkswagen - jamstvo mobilnosti je storitev, ki jo prejmete avtomatsko in brezplačno z vsakim novim vozilom. Velja torej takoj, ko prevzamete vozilo.

Podaljšuje se avtomatsko in prav tako brezplačno, če poskrbite, da se vsa servisna dela izvajajo skladno z določili proizvajalca - za celotno življenjsko dobo vozila.

Če je bilo vaše vozilo poškodovano v nezgodi, Asistenca Porsche Slovenija - Volkswagen zajema številne storitve, npr. pomoč na kraju nezgode, vleko vozila, reševanje vozila, dobavo nadomestnih delov in nadomestni prevoz.

Volkswagnov partner za vas prevzame celotni postopek z zavarovalnico

Naš strokovnjak pripravi natančen profil škode in ob zagotavljanju vaših pravic poskrbi za izpeljavo postopka pri zavarovalnici. (Za razjasnjevanje vprašanj glede krivde lahko poskrbi le stranka.) Na ta način si prihranite delo s prijavo in ocenjevanjem škode itd. Pri Volkswagnovem partnerju bomo uredili vse vidike zavarovanja, povezane s škodo, ki je nastala na vašem vozilu. Vi boste le še prevzeli popravljeno vozilo, ki bo spet v optimalnem stanju. Skratka: potrudili se bomo, da bo neprijetna situacija hitro in ugodno rešena.

Pozabite na skrbi - Volkswagen vam vedno stoji ob strani!

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj