Tehnologija štirikolesnega pogona 4MOTION
Volkswagnov inteligentni štirikolesni pogon vzpostavlja idealno povezavo med vozilom in cesto. Tako je varna vlečna sila zagotovljena na domala vsaki podlagi, kar omogoča varnejšo vožnjo z več užitka.
Transporter šeste generacije iz leta 2015 velja za ikono. Prvi uradni "Bulli" s štirikolesnim pogonom se je premierno predstavil leta 1984 kot model T3 z dodatno oznako "syncro". To je bil začetek uspešne zgodbe modelov na štirikolesni pogon znamke Volkswagen Gospodarska vozila.
V sklopu modelske prenove leta 2003, ob prehodu s T4 na T5, je nastopila nova tehnična usmeritev štirikolesnega pogona – viskosklopko, ki je bila v uporabi do takrat, je nadomestila moderna lamelna sklopka. Oznako "syncro" je nadomestila oznaka "4MOTION".
Štirikolesni pogon 4MOTION v akciji
Novi Amarok še ni v prodaji. Na posnetkih je prikazana predserijska študija vozila z dodatno opremo za doplačilo.
Volkswagen Gospodarska vozila s štirikolesnim pogonom 4MOTION
Pri večini modelskih serij znamke Volkswagen Gospodarska vozila je na voljo štirikolesni pogon 4MOTION: za še več varnosti in udobja pri vožnji. Pri večini modelov je mogoče naročiti tudi edinstveno kombinacijo pogona 4MOTION in avtomatskega menjalnika.
Spoznajte, kaj pomeni večja stabilnost pri vožnji
Prednosti štirikolesnega pogona 4MOTION še posebej dobro pridejo do izraza na mokrih in zasneženih cestah ter na poškodovanih cestiščih. V teh primerih sklopka štirikolesnega pogona preusmeri pogonsko moč na kolesa z boljšim oprijemom. S tem zagotavlja občutno bolj umirjeno vožnjo, večjo varnost v ovinkih in natančnejše vodenje.
Svoje prednosti pa stalni štirikolesni pogon razkrije tudi pri vleki prikolice - na primer v kombinaciji z zmogljivim turbodizelskim motorjem z 90 kW/122 KM.
Modeli Caddy
Da boste kos tudi hribom in snegu
Z elektronsko krmiljeno lamelno sklopko na zadnji premi štirikolesni pogon prenos moči avtomatsko prilagaja trenutni vozni situaciji. Majhna masa sistema je osnova za optimalno obnašanje vozila in visoko vozno dinamiko.
Edinstven v razredu dostavnih vozil in kombijev
Opcijski
štirikolesni pogon 4MOTION je na voljo tudi z opcijskim 7-stopenjskim menjalnikom z
dvojno sklopko DSG. Ta kombinacija je dobavljiva za motorja z močjo 110 kW/150 KM
in 150 kW/204 KM. Tako boste še posebej na hribovitih cestah s popolnoma
avtomatskim menjavanjem prestav pri vožnji deležni izjemnega udobja.
Modeli T6.1
Zasnovan za maksimalni užitek v vožnji.
Novi Amarok ima pravi odgovor za skoraj vsako vozno situacijo. Zato ima v rokavu ustrezen menjalnik za skoraj vsako želeno vrsto pogona: od pogona na zadnji kolesi do vklopljivega in stalnega štirikolesnega pogona. Ustrezno količino moči zagotavljajo trije različni dizelski motorji s štirimi do šestimi valji in gibno prostornino od 2,0 do 3,0 litra
Modeli Amarok
Novi Amarok še ni v prodaji. Na posnetkih je prikazana predserijska študija vozila z dodatno opremo za doplačilo.
Največja ponudba pogonov.
Crafter je edino vozilo v svojem razredu s šestimi kombinacijami pogona in menjalnika. Pogon spredaj, pogon zadaj ali štirikolesni pogon 4MOTION lahko po želji kombinirate z 8-stopenjskim avtomatskim ali z ročnim menjalnikom.
Štirikolesni pogon 4MOTION
Skrajno močan: bodisi na razmočenih gradbiščih, neutrjenih gozdnih poteh ali
ekstremnih vzponih - novi Crafter v izvedbi s štirikolesnim pogonom 4MOTION z
zanesljivo vlečno silo in odlično vzdolžno stabilnostjo prepriča na vsakem terenu.