Meni
Iskanje
Zgodovina Bullija
Bulli Ahnengallerie Historie
Bulli Ahnengallerie Historie

Volkswagnov kombi – že 75 let

Zgodovina Bullija

Ko sanje postanejo resničnost

Original: Volkswagnov kombi − ali ljubkovalno Bulli – je že več kot 75 let idealen odgovor na najrazličnejše zahteve, s katerimi se srečujete v poklicnem in zasebnem življenju.

Doživite neverjetno zgodovino Bullija skupaj z nami - od začetkov v letu 1950, ko je na trg prišel model T1, pa vse do aktualnega modela T7. Naj bo dostavnik, kesonar, kombi za prevoz oseb, bivalnik ali avtodom: z novo kategorijo vozil - razred kombijev - je Volkswagnu uspelo na trgu predstaviti vozilo, ki služi različnim načinom uporabe. Tako Bulli ni prepričal le kot mobilno delovno mesto, temveč je navdušil tudi kot avtodom, s katerim lahko prepotujete svet.

Bulli je kot kultno vozilo osvojil srce mnogih generacij. Za marsikaterega voznika so se uresničile sanje, ko se je s svojim Bullijem ali posteljo na štirih kolesih lahko podal novim dogodivščinam naproti. Če je naš sopotnik Bulli, je naš cilj pot sama, kar nam prinese pravi užitek. Z vsakim prevoženim kilometrom piše zgodovino, zbira neprecenljive spomine in svoje voznike obogati z idejnimi vrednotami. Bulli je kot zvest spremljevalec vedno pomemben del življenja ljudi. Tako se ljubitelji Bullija združujejo v skupine privržencev in svoje navdušenje nad vsestranskim avtomobilom delijo z ostalimi na različnih prireditvah in srečanjih. Čeprav je Bulli skozi leta ohranil svoje bistvo, se je avtomobil skupaj s svojimi zahtevami razvijal naprej.

Tako bo tudi v prihodnosti pisal zgodovino avtomobilizma.

Trenutni modeli VW Kombi

    Novi Transporter

    Novi Transporter

    Od 36.664,00 € z DDV
    Od 30.052,30 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    Novo
    Novi Transporter Kombi

    Novi Transporter Kombi

    Od 42.648,00 € z DDV
    Od 34.957,37 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Nova Caravelle

    Nova Caravelle

    Od 45.382,00 € z DDV
    Od 37.198,52 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Nova California

    Nova California

    Od 54.363,00 € z DDV
    Od 44.559,67 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Multivan

    Multivan

    Od 48.432,00 € z DDV
    Od 39.698,04 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    ID. Buzz

    ID. Buzz

    Od 58.888,00 € z DDV
    Od 48.269,21 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    ID. Buzz Cargo

    ID. Buzz Cargo

    Od 61.487,00 € z DDV
    Od 50.398,95 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    Nova dimenzija počitniške mobilnosti

    Nova California

    California. Globalno najuspešnejši avtodom znamke Volkswagen Gospodarska vozila je že desetletja sinonim za mobilno kampiranje v kombinaciji z vsakodnevno uporabnostjo. To je dediščina, s katero nova California vstopa v prihodnost. Inovativni koncepti, nova platforma, nova zasnova notranjosti in nove funkcije: nova California je s svojo prilagodljivostjo, povezljivostjo in inovativno rabo prostora sinonim za sodoben način kampiranja in vsakodnevno uporabnost.

    Der neue California in Blau Weiß an Küste.
    Transporter – močnejši kot kdajkoli prej

    Novi Transporter

    Spoznajte prihodnost gospodarskih vozil: novi Transporter uvaja nove standarde in prinaša veliko novih možnosti. Z originalnim dizajnom znamke Volkswagen Gospodarska vozila, bistveno boljšimi lastnostmi gospodarskega vozila in številnimi novimi funkcijami, ki so prilagojene prihodnosti, ne ponuja le več udobja pri vožnji in več tovornega prostora, temveč tudi večjo variabilnost.

    New Transporter fährt durch Sand
    Prevoz oseb na novo definiran

    Nova Caravelle

    Ko je govora o profesionalnem prevozu oseb, je ponavadi omenjeno njeno ime – to je Caravelle. Od minibusa do VIP-shuttla. Že več kot 30 let postavlja merila na področju vozil za prevoz oseb. Kateri sta njeni ključni kompetenci? Udobje in prilagodljivost. Pa njene posebnosti? Pametne digitalne storitve in sodoben infotainment. Kaj pa se zgodi po zaključenih službenih dolžnostih? Takrat se včasih iz reprezentančnega vozila preobrazi v minibus za prevoz vaše družine. Caravelle je minibus, ki ima lahko največ 9 sedežev.

    Heckansicht neuer VW Caravelle
    Popolnoma električna revolucija 2022

    ID. Buzz

    Tukaj prihaja nova generacija mobilnosti: inovativni ID. Buzz. To je prvi popolnoma električni minibus, ki so ga zasnovali pri znamki Volkswagen: vsestranski, popolnoma povezan in s povsem novo zasnovo – za družine, prijatelje in vsakodnevne izzive. Tudi na ozkih velemestnih ulicah.

    Tudi v oblikovanju ID. Buzz sledi času. Navdihnjen z dizajnom svojih predhodnikov, ID. Buzz združuje moderne proporcije s pametnimi funkcijami in inovativnim svetlobnim dizajnom. Popolnoma električen, popolnoma povezan in popolnoma sodoben: to je novi ID. Buzz.

    VW ID. Buzz in gelb
    Multitalent predstavljen leta 2021

    Multivan

    Multivan je multitalent, ki se zlahka prilagodi družinam. Tako zunanjost kot tudi notranjost sta bili popolnoma na novo zasnovani – vendar sta ohranili Bullijev DNK. Sedma generacija, ki je vsestranska, primerna za vsakodnevno uporabo in kakovostna kot še nikoli, zdaj nudi še več digitalnih funkcij, inovativne mobilne spletne storitve na visoki ravni in inteligentne asistenčne sisteme. Multivan postavlja nova merila tudi na področju udobja pri vožnji in dizajna – nudi veliko, kar je bilo do sedaj na voljo le v vozilih višjih avtomobilskih razredov. Zaradi vsega tega je priljubljeno mesto srečanja za vso družino. Zdaj je na voljo tudi v izvedbi eHybrid. S tem združuje najboljše iz obeh svetov: z ustrezno napolnjeno baterijo lahko v e-načinu prevozite dnevne razdalje do 49 km. Pri daljših vožnjah se samodejno vklopi bencinski motor.

    Zwei Leute laden ihren elektrischen New Multivan, der rot- schwarz ist
    2015 – odličnost šeste generacije

    T6 in T6.1

    Transporter furgon raste skupaj s svojimi nalogami. Tovorni prostor je danes bolj kot kdajkoli sinonim za funkcionalnost in vsestranskost. Odlična kakovost izdelave je osnova za učinkovit delovni stroj, ki je dorasel svojim nalogam. Dve različni medosni razdalji in tri različne izvedbe strehe nudijo do 9,3 m³ tovornega prostora in omogočajo prevoz do 1,4 t dodatnega tovora.

    VW Multivan 6.1 Zweifarblackierung Seitenansicht

    Pretekli modeli

    Prestižna modelska serija znamke Volkswagen od leta 2003

    T5

    Znamka Volkswagen Gospodarska vozila še bolj poveča raznolikost predhodnih modelskih serij Transporterja: multitalent je prvič na voljo s tremi višinami strehe. Novi model ima večjo tovorno prostornino od predhodnika predvsem zaradi bolj pokončnih sten karoserije. Prav tako novost: izvedba opreme Shuttle. Vsestranskost dokazujejo tudi šasije z enojno ali dvojno kabino za posebne nadgradnje – za keson, hladilno komoro ali vlečno vozilo.

    VW T5 Multivan in weiß steht vor einem See
    Leta 1990 se predstavi popolnoma nova generacija Transporterja

    T4

    Volkswagen leta 1990 lansira novo generacijo Transporterja. Popolnoma novo zasnovana Volkswagnov dostavnik in kombi z modelsko oznako T4 se ponašata s sprednjim pogonom in spredaj vgrajenimi pogonskimi agregati. Kar zadeva število nadgradenj in različic, T4 z različnimi razširitvami nadgradi modelsko paleto predhodnika.

    T4_blau_Transporter_Bulli
    Leta 1979 Bulli zablesti z novim dizajnom

    T3

    Leta 1979 predstavljena modelska generacija T3 Transporterja tip 2 ima v primerjavi z dosedanjo konstrukcijo obeh predhodnih modelov, ki je temeljila na Hrošču, nov dizajn. T3 je občutno večji (60 mm večja medosna razdalja) in širši (125 mm). Vozniška kabina in tovorni prostor nudita bistveno več prostora. Dno vozila je 10 cm nižje – tako je tudi višina tovornega prostora ustrezno nižja.

    T3_gelb_Bulli_Typ2_Transporter3_1979
    1967 – čas za drugo generacijo

    T2

    T2a od leta 1967 predstavlja drugo generacijo Transporterja. Novi Transporter je malo večji, ima velike steklene površine in enodelno vetrobransko steklo, serijska drsna vrata ter bistveno boljše podvozje s sprednjo premo s krogličnimi zglobi in zadnjo premo s poševnimi vodili, kar se vidi po položaju koles. Zadnji kolesi v vseh voznih pogojih obdržita rahlo negativen previs.

    Ein alter VW T2 Bulli der deutschen Post
    1950 se začne proizvodnja v Wolfsburgu

    T1

    V mladi Zvezni republiki Nemčiji potreba po transportnih vozilih narašča, zato je bila razvita nova zvrst vozil. Prve skice so nastale leta 1947 in v nekaterih segmentih, kot so razporeditev prostorov ali pogonski koncept, zelo spominjajo na poznejšo podobo vozila.

    VW T1 Bulli v dvobarvni kombinaciji rdeče-bele barve

    Bulligrafija

    1950 - 1979

    1950

    1. marca se začne proizvodnja modela Volkswagen tip 2 T1.

    1955

    Bulli je opremljen z boljšim sistemom prezračevanja in dobi svoj značilen strešni previs.

    1958

    Začetek proizvodnje Volkswagnovega kesonarja z dvojno kabino.

    1960

    Od 1. junija dalje ima Transporter nov tip smernikov nad sprednjimi lučmi.

    1963

    Dvižni pokrov Volkswagnovega kombija postane širši, zaradi česar se mora različica Samba odreči oknu v kotu.

    1967

    Menjava modelov, mesto Transporterja z deljenim vetrobranskim steklom prevzame kombi T2.

    1972

    Zaradi novega močnejšega okvirja, novih poudarjenih odbijačev in ostalih sprememb detajlov je Volkswagnov kombi varnejši.

    1978

    Prve preizkusne vožnje z modelom na štirikolesni pogon, predhodnikom pogona Syncro, ki je bil na voljo kasneje.

    1979

    Predstavijo nov kombi T3, ki je v primerjavi s predhodnikom večji in ima bolj oglato obliko.

    1981 - 2022

    1981

    Prvi dizelski motor v Volkswagnovem kombiju z močjo 50 KM.

    1982

    Prvi tekočinsko hlajeni bencinski motor v Volkswagnovem kombiju, odklon od zračnega hlajenja.

    1985

    Volskwagnov kombi je prvič opremljen s štirikolesnim pogonom Syncro.

    1988

    Na trgu se predstavi posebni model Magnum, izjemno dobro opremljena različica.

    1990

    Predstavi se model T4. Zdaj z motorjem spredaj in s sprednjim pogonom.

    1996

    Temeljita prenova modela T4, poleg tega je motor VR6 sedaj na voljo tudi v kombiju.

    2003

    T5 kot peta generacija Volkswagna tip 2 se premierno predstavi.

    2009

    Prenova modela T5.

    2015

    Volkswagen predstavi T6 − šesto generacijo svetovne uspešnice.

    2021

    Na voljo je novi Multivan. Multivan eHybrid je zdaj na voljo kot alternativa klasičnim bencinskim motorjem.

    2022

    ID. Buzz postaja del družine Bulli in postavlja nov mejnik v dobi elektromobilnosti.

    Bullicifre

    5.580 mark

    Cena modela Volkswagen tip 2 1950.

    9

    Največje število sedežev v Volkswagnovem kombiju.

    760 kg

    Nosilnost prvega Transporterja.

    1956

    Odprtje tovarne Volkswagnovih Transporterjev v Hannovru.

    100 mark

    Emisijska vrednost Volkswagnove delnice leta 1960, v letu izdaje.

    L53

    Številka barve za rdečo v odtenku pečatnega voska, enega najlepših barvnih odtenkov Volkswagnovega modela T1

    1.455.034

    Število kombijev T1, izdelanih v Hannovru od leta 1956 do 1967.

    7

    Število stikal in regulatorjev na serijski armaturni plošči v kombiju T2 iz leta 1967.

    25 KM

    Zmogljivost prvega motorja v Volkswagnovem kombiju leta 1950.

    M113

    Koda za naročanje dvižnega vetrobranskega stekla ("okna Safari") za model T1.

    6

    Število kombijev VW, ki so jih v prvem letu (1950) izvozili v ZDA.

    112 KM

    Zmogljivost najmočnejšega serijskega Volkswagnovega kombija T3 (2,1-litrski bokser motor s tekočinskim hlajenjem).

    50° 30'

    Kot vgradnje prvega dizelskega motorja v Volkswagnovem modelu T3.

    8

    Število generacij Transporterja.

    241

    Celotna tipska oznaka kombija Samba z devetimi sedeži.

    1969

    Woodstock.

    235 KM

    Najvišja serijska zmogljivost motorja v Volkswagnovem kombiju T5 3.2 V6 doslej.

    75

    Število let izdelave Volkswagnovega Transporterja − dlje od katerega koli drugega primerljivega gospodarskega vozila.

    Kot vir za Bulligrafijo in Bullicifre je služila knjiga z naslovom "Bulli Love" nemške založbe Delius Klasing (www.delius-klasing.de). Informacije se navezujejo na Nemčijo. Stanje: 2015.