Meni
Iskanje
Servis e-vozil
Ein weißer Volkswagen ID. Buzz Cargo vor einer Werkshalle, im Vordergrund sind ein Mann und eine Frau zu sehen
Ein weißer Volkswagen ID. Buzz Cargo vor einer Werkshalle, im Vordergrund sind ein Mann und eine Frau zu sehen

E-mobilnost v delavnici

Vzdrževanje in servis električnega vozila

Stroški vzdrževanja so pri električnem vozilu 35 % nižji

Nega in vzdrževanje električnih vozil sta drugačna kot pri klasičnem vozilu z motorjem z notranjim zgorevanjem: ni menjalnika, ni izpuha, ni vžigalnih svečk. S tem prihranite denar in čas. Kljub temu je redno vzdrževanje električnega vozila zelo pomembno.

Nemški inštitut za avtomobilsko industrijo IFA (Institut für Automobilwirtschaft) na Univerzi za ekonomijo in okolje (HfWU) v Nürtingen-Geislingenu je ugotovil, da so stroški popravil in vzdrževanja za električna vozila skupno pribl. 35 % nižji kot pri primerljivih vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem, četudi imajo električna vozila občasno drugačne zahteva za redno servisiranje kot vozila z običajnimi motorji z notranjim zgorevanjem.

Ein Ladekabel für den Volkswagen ID. Buzz

Pogosta vprašanja o servisu električnih vozil

Zakaj potrebujejo električna vozila manj vzdrževanja?

Številni deli običajnih motorjev v električnih vozilih zaradi drugačnega pogona preprosto niso več potrebni. Sem spadajo komponente, kot so oljni filter, filter za gorivo, zračni filter, vžigalne svečke ali sistem za hlajenje motorja, pa tudi obrabni deli, kot je sklopka ali izpušni sistem. Ker se v električnih vozilih uporabljajo sinhroni električni motorji brez drsnih kontaktov, ki bi se obrabljali, motorji sami vzdrževanja praktično ne potrebujejo. Poleg tega električna vozila niso opremljena niti z ročnim menjalnikom.

Na kratko: manj je komponent, nižji so stroški vzdrževanja – zasnova tako prinese prednosti električnim vozilom.

Katere dele je treba redno preverjati pri električnih vozilih?

H komponentam, ki zahtevajo običajno redno vzdrževanje, spadajo npr. zavore. Te so pri električnem vozilu sicer manj obremenjene in jih je zato treba redkeje zamenjati. Eden od razlogov za to je rekuperacija. To pomeni, da se pri zaviranju vozila kinetična energija rekuperira in pretvori nazaj v električno energijo. Rekuperacija pa deluje tudi kot motorna zavora, zaradi česar je zavorni sistem manj obremenjen in se ne obrabi tako hitro kot pri vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem.

Prav tako je treba v okviru servisnega pregleda pregledati pnevmatike in platišča, krmiljenje in klimatsko napravo. Nenazadnje je treba vzdrževanje električnih vozil opraviti v podobnih intervalih kot pri gospodarskih vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem.

Če se po eni strani določene značilne komponente za motor z notranjim zgorevanjem opustijo, pa je pri servisnem pregledu električnega vozila treba preveriti nekatere nove elemente, ki so značilni samo za električna vozila. Sem spada baterija, ki zahteva vizualno kontrolo: v sklopu splošnega servisa električnega vozila se preverijo polnilni priključek in kabelske povezave ter stanje baterije.

Kako lahko čim bolj zmanjšam obrabo pri električnem vozilu?

V večini električnih vozil se uporabljajo litij-ionske baterije. Kdor želi le najboljše za svojo baterijo, naj vozila ne pusti dalj časa parkiranega s stanjem napolnjenosti baterije pod 20 %.

Kot pri pametnih telefonih, ki so prav tako opremljeni z litij-ionskimi baterijami, je tudi življenjska doba baterij električnih vozil odvisna od polnjenja. Tako ima postopek polnjenja z izmeničnim tokom, npr. na gospodinjski vtičnici, prednost pred polnjenjem z enosmernim tokom na postaji za hitro polnjenje. Baterija je najdražji nadomestni del vozila, zato se skrbno ravnanje s tem zalogovnikom energije vsekakor izplača.

Lastniki vozil z elektromotorjem morajo biti pozorni še na en obrabni del, in sicer pnevmatike. Električna vozila lahko pri speljevanju ustvarijo bistveno večji navor kot večina drugih vozil. Posledice rednega speljevanja z velikim navorom se kažejo na profilu pnevmatik. Zato priporočamo zmerno speljevanje. Pri nakupu in vzdrževanju pnevmatik je treba upoštevati te posebne zahteve električnih vozil.

Kako pogosto je treba opraviti servis?

Je nach Alter, Fahrzeugausstattung oder Laufleistung kam bei Verbrennern entweder der feste oder flexible Service infrage. Beim Elektroauto Service ist die Beantwortung leichter. Wir haben für Sie die Serviceintervalle für Ihren e-Crafter, Multivan eHybrid und ID. Modelle zusammengestellt:

Intervalle beim e-Crafter

Mit diesem Modell müssen Sie je nach Fälligkeit zur Inspektion:

Darstellung des Volkswagen e-Crafter Elektromotors

Intervalle beim Multivan eHybrid

1 Je nachdem, was zuerst eintritt.

Intervalle bei allen ID. Modellen

Nach Service-Intervall-Anzeige spätestens nach 2 Jahren ohne Kilometer-Begrenzung, mit Wechsel von Bremsflüssigkeit und Innenraumfilter

Morda vas bo zanimalo tudi

Želite več informacij ali se dogovoriti za termin?

Poiščite Volkswagnovega partnerja

Uporabite naš praktični iskalnik trgovcev ter poiščite Volkswagnovega partnerja v bližini in rezervirajte naslednji servisni termin z nekaj kliki po telefonu ali prek spleta.