Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Zapri meni

T4 ("Bulli")


Tovarniška oznaka:
Tip 2 Transporter 4 (tip 7H)

Volkswagen leta 1990 lansira novo generacijo Transporterja. Popolnoma novo zasnovana Volkswagnov dostavnik in kombi z modelsko oznako T4 se ponašata s sprednjim pogonom in spredaj vgrajenimi pogonskimi agregati. Kar zadeva število nadgradenj in različic, T4 z različnimi razširitvami nadgradi modelsko paleto predhodnika. Za komercialno uporabo so med drugim na voljo zaprti furgon, zastekljeni kombi, kesonar z višjo in nižjo tovorno površino ter dvojna kabina. Poleg tega je Transporter prvič na voljo kot šasija in kot vlečna izvedba za naknadno izvedbo nadgradenj in predelav. Na voljo pa sta tudi dve medosni razdalji, ki zadovoljita različne zahteve.

Če želite T4 voziti v prostem času ali pa ga uporabljati kot družinski avto, je Caravelle ali bogato opremljeni Multivan prava izbira za vas - slednji je na voljo le s kratko medosno razdaljo. Nadaljuje se tudi zelo uspešna modelska serija California, ki je na trg prišla šele pred dvema letoma. Avtodom je sprva na voljo s fiksno visoko streho ali z dvižno poklopno streho. Sledita izvedba s polvisoko streho in izvedba z visoko streho in dolgo medosno razdaljo. Nov je Multivan Business. Dolgo časa je najdražji in najbolj ekskluziven Volkswagnov serijski model, saj je opremljen z usnjem in različnimi aktualnimi rešitvami.

Modelske različice

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T4 1.8: 1990 – 1992
T4 2.0: 1990 – 2003
T4 2.5: 1991 – 2003
T4 2.8 VR6: 1996 – 2000
T4 2.8 V6: 2000 – 2003
T4: 1.9 D: 1990 – 1995
T4 1.9 TD: 1993 – 2003
T4 2.4 D: 1990 – 2003
T4 2.5 TDI: 1995 – 2003
Benziner:
1.8 + 2.0: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.5: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.8 VR6 + 2.8 V6: Sechszylinder VR-Anordnung, wassergekühlt
Diesel:
1.9 D + 1.9 TD: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.4 D + 2.5 TDI: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
vorn, quer Vorderrad
Modellvariante syncro mit Allrad
wahlweise 2.920 oder 3.220 (nicht für Multivan) 4.707 – 5.107/1.840/1.940 – 2.430 (mit Hochdach)

Izvedbe motorja

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
1.8 (1990 – 1992)       1.781 49/67/4.000 140/2.200
2.0 (1990 – 2003)        1.968 62/84/4.300 159/2.200
2.5 (1991 – 2003)        2.461 1991 – 2003: 81/110/4.500
1997 – 2003: 85/115/4.500
1991 – 2003: 190/2.200
1997 – 2003: 200/2.200
2.8 VR6 (1996 – 2000)
2.8 V6 (2000 – 2003)
2.792 1996 – 2000 (VR6): 103/140/4.500
2000 – 2003 (V6): 150/204/6.200
1996 – 2000 (VR6): 240/3.000/3.400
2000 – 2003 (V6): 245/2.500/5.500
1.9 D (1990 – 1995)    1.896 44/60/3.700 127/1.700/2.500
1.9 TD (1993 – 2003) 1.896 50/68/3.700 140/2.000/3.000
2.4 D (1990 – 2003)   2.370 1990 – 1998: 57/78/3.700
1997 – 2003: 55/75/3.700
1990 – 1998: 164/1.800/2.200
1997 – 2003: 160/1.900/2.900
2.5 TDI (1995 – 2003) 2.461 1995 – 2003: 75/102/3.500
1998 – 2003: 65/88/3.600
1998 – 2003: 111/151/4.000
1995 – 2003: 250/1.900/2.300
1998 – 2003: 195/1.900/2.500
1998 – 2003: 295/1.900/3.000

Modelska prenova

Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.

Maßnahmen
1991

Novost med motorji je 2,5-litrski petvaljni bencinski motor z močjo 110 KM.

Maßnahmen
1993

Izvedba syncro s štirikolesnim pogonom je sedaj na voljo tudi v kombinaciji s petvaljnimi motorji. Poleg 6-sedežne izvedbe Multivana je na voljo tudi 7-sedežna izvedba z višjim nivojem opreme (med drugim s termoizolacijsko zasteklitvijo celotnega vozila).

V ponudbo je vključen 1,9-litrski dizelski motor s turbopolnilnikom in močjo 68 KM.

Danes je T4 syncro v izvedbi kot kesonar z dvojno kabino priljubljeno vozilo za prosti čas.

Maßnahmen
1994

Ponudbo razširi California Highway s kompaktno visoko streho. Novost pa je tudi California Exclusive (slika) z dolgo medosno razdaljo in fiksno visoko streho. Opremljena je s kopalniško nišo, kuhinjo in spalnim prostorom.

Maßnahmen
1996

Z novim modelskim letom doživi veliko produktno prenovo. Sprednji del modelov Caravelle in Multivan podaljšajo za 8 cm in opremijo z na novo zasnovanimi trapezastimi žarometi in belimi stekli smernikov. Novo pridobljena dolžina omogoča vgradnjo bencinskih VR6-motorjev in velikih petvaljnih turbodizelskih motorjev (2.5 TDI). Vsi modeli so opremljeni s kolutnimi zavorami.

Maßnahmen
1997

V ponudbo vključijo modelsko izvedbo Caravelle Business.

Maßnahmen
1998

Na voljo je 16-palčno podvozje z večjimi zavorami in dvema novima izvedbama 2,5-litrskega turbodizelskega motorja z 88 in 150 KM. Rdeča črka "i" na tipski tablici TDI je oznaka za izredno zmogljivi motor. Pri najmanjših motorjih TDI je ta oznaka modre barve.

Maßnahmen
1999

V ponudbo vključijo elektronski stabilizacijski program (ESP).

Maßnahmen
2000

Oznako modela VR6 nadomesti V6, saj se je zmogljivost šestvaljnega bencinskega motorja povečala s 140 na 204 KM.

Maßnahmen
2003

Leta 2003 se ustavi proizvodnja modela T4. V tovarni v Hannovru so proizvedli 1.873.033 vozil.

Galerija

Najnovejša različica kultnega modela.

Bulli je nesporno ikona gospodarskih vozil in se je leta 1950 prvič predstavil javnosti. Od T1 do T6 je bilo po vsem svetu prodanih 12 milijonov vozil. Sedaj je modelska serija doživela prenovo: T6.1.