Znamka Volkswagen Gospodarska vozila še bolj poveča raznolikost predhodnih modelskih serij Transporterja: multitalent je prvič na voljo s tremi višinami strehe. Novi model ima večjo tovorno prostornino od predhodnika predvsem zaradi bolj pokončnih sten karoserije. Prav tako novost: izvedba opreme Shuttle. Vsestranskost dokazujejo tudi šasije z enojno ali dvojno kabino za posebne nadgradnje - za keson, hladilno komoro ali vlečno vozilo.
Trend luksuznih velikoprostorskih limuzin postaja vedno močnejši in vse bolj zaznamuje tudi Evropo. Lastno vozilo postaja vse bolj vključeno v šport, prosti čas in službo. Rešitev za to nudi Multivan, vodilni v avtomobilskem segmentu, ki ga je tako rekoč sam ustvaril. Novi Multivan združuje intenzivno doživetje prostornosti z vsestranskimi možnostmi uporabe opreme. Značilnost nove prilagodljivosti v zadnjem delu Multivana je sistem drsnih vodil v dnu. Na ta sistem je mogoče na poljubno mesto v zadnjem delu potniškega prostora pritrditi enojna sedeža, sedežno klop z ležalno funkcijo in mizo. Novost je, da je mogoče naslonjala vseh sedežev oz. sedežne klopi v zadnjem delu potniškega prostora poklopiti do konca naprej. V novem Multivanu enojna sedeža in zadnja sedežna klop tvorijo ležišče.
V primerjavi s predhodnikom pozornost vzbujajo predvsem bolj čvrste linije in močneje izraženi oblikovalski elementi. Širši kolotek in ramenska linija še dodatno poudarjata mogočen videz. Mreža hladilnika in odbijača so iz profiliranega dela.
Poleg serijske voznikove in sovoznikove čelne varnostne blazine je Multivan kot prvi vsestranski kombi lahko opcijsko opremljen z varnostnimi blazinami za glavo v potniškem prostoru.
Volkswagen Gospodarska vozila kot prvi proizvajalec v segmentu transportnih vozil v kombinaciji z ESP nudi zavorno asistenco. Aktivni varnostni paket zaokrožata serijski 4-kanalni ABS in regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR), ki sodi k osnovni opremi in ki posega v krmilno elektroniko motorja.
V Multivan se vgrajuje nova generacija dizelskih motorjev. Vsi dizelski motorji uporabljajo tehniko vbrizgavanja prek šob s tlačilkami in turbopolnilnik z variabilno turbinsko geometrijo. Na novo zasnovan in edinstven na svetu je 6-stopenjski avtomatski menjalnik Tiptronic za prečno vgradnjo, ki ga je mogoče naročiti izključno za Transporter s sprednjim pogonom in le v kombinaciji s pet- in šestvaljnimi motorji. Tiptronic vozniku omogoča tudi ročno prestavljanje. Serijski v Transporterju z motorjem V6 (sprednji pogon) je novi 6-stopenjski avtomatski menjalnik.
Odlične in varne krmilne lastnosti Transporterja postavljajo merila. Izvedba s sprednjim pogonom prepriča z izjemno vozno dinamiko in vozno stabilnostjo, ki ju omogočata izjemna togost karoserije in na novo razvito celotno podvozje. McPhersonove vzmetne noge spredaj ter dovršena konstrukcija zadnje preme s poševnimi vodili z vijačnimi (miniblok) vzmetmi in ločenimi blažilniki prispevajo k temu, da so Transporterjeve vozne lastnosti na nivoju osebnih vozil. Poleg tega dovolj veliki stabilizatorji na obeh premah zmanjšujejo prečno nagibanje novega Transporterja.
Modelske različice
Modellvarianten/Bauzeit: | Motor: | Einbaulage Motor: | Antrieb: | Radstand (mm): | Länge/Breite/Höhe (mm): |
---|---|---|---|---|---|
T5 1.9T5 2.5T5 2.0T5 3.2 | Diesel:1.9: Vierzylinder-Pumpe-Düse-Diesel2.5: Fünfzylinder-Pumpe-Diesel Benziner:2.0: Vierzylinder-Ottomotor3.2: V6-Ottomotor | quer nach vorne geneigt | Allradantrieb 4MOTION, Frontantrieb | 3.0003.200 | Kurzer Radstand: 4.892/1.904 - 2.283/1.950 - 1.990 Langer Radstand: 5.292/1.904 - 2.283/1.950 - 1.990 |
Izvedbe motorja
Novi motorji skrbijo za užitek in ustrezen pogon v avtomobilski vsakdanjosti. Oba suverena bencinska motorja imata moč 85 kW/116 KM oz. 170 kW/231 KM, napredni dizelski motorji pa se ponašajo z razponom moči 77 kW/105 KM pri štirivaljniku oz. od 96 kW/131 KM do 128 kW/174 KM pri petvaljniku. Maksimalni užitek v vožnji zagotavlja novo razviti in varčni 2,5-litrski petvaljni dizelski motor z vbrizgavanjem prek šob s tlačilkami, ki ima navor 340 oz. 400 Nm (odvisno od moči motorja). Posebnost v segmentu kombijev: vse pet- in šestvaljne izvedbe dobijo šest prestav - ne le pri ročnem, ampak tudi pri avtomatskem menjalniku.
Modeli Multivan dobijo 16- ali 17-palčne kolutne zavore, odvisno od vrste motorja. Serijsko sta vgrajena 4-kanalni sistem ABS in sistem ASR. Opcijsko je na voljo sistem ESP (serijsko pri TDI s 128 kW in V6 s 170 kW).
Modellvarianten/Bauzeit: | Hubraum (cm3): | Leistung (kW/PS - bei min-1): | max. Drehmoment (Nm - bei min-1): |
---|---|---|---|
2.0Vierzylinder Otto | 1.984 | 85/116/5.200 | 170/2.600 |
3.2 V6Sechszylinder Otto | 3.189 | 173/235/6.200 | 315/2.900 |
1.9 TDIVierzylinder | 1.896 | 77/105/3.500 | 250/2000 |
2.5 TDIFünfzylinder | 2.460 | 96/131/3.500 | 340/2.000 |
2.5 TDIFünfzylinder | 2.460 | 128/174/3.500 | 400/2.000 |
Modelska prenova
Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.
Galerija
Najnovejša različica kultnega modela.
Bulli je nesporno ikona gospodarskih vozil in se je leta 1950 prvič predstavil javnosti. Od T1 do T6 je bilo po vsem svetu prodanih 12 milijonov vozil. Sedaj je modelska serija doživela prenovo: T6.1.