Meni
Zapri meni
Zapri

T5 ("Bulli")

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila še bolj poveča raznolikost predhodnih modelskih serij Transporterja: multitalent je prvič na voljo s tremi višinami strehe. Novi model ima večjo tovorno prostornino od predhodnika predvsem zaradi bolj pokončnih sten karoserije. Prav tako novost: izvedba opreme Shuttle. Vsestranskost dokazujejo tudi šasije z enojno ali dvojno kabino za posebne nadgradnje - za keson, hladilno komoro ali vlečno vozilo.

Trend luksuznih velikoprostorskih limuzin postaja vedno močnejši in vse bolj zaznamuje tudi Evropo. Lastno vozilo postaja vse bolj vključeno v šport, prosti čas in službo. Rešitev za to nudi Multivan, vodilni v avtomobilskem segmentu, ki ga je tako rekoč sam ustvaril. Novi Multivan združuje intenzivno doživetje prostornosti z vsestranskimi možnostmi uporabe opreme. Značilnost nove prilagodljivosti v zadnjem delu Multivana je sistem drsnih vodil v dnu. Na ta sistem je mogoče na poljubno mesto v zadnjem delu potniškega prostora pritrditi enojna sedeža, sedežno klop z ležalno funkcijo in mizo. Novost je, da je mogoče naslonjala vseh sedežev oz. sedežne klopi v zadnjem delu potniškega prostora poklopiti do konca naprej. V novem Multivanu enojna sedeža in zadnja sedežna klop tvorijo ležišče.

V primerjavi s predhodnikom pozornost vzbujajo predvsem bolj čvrste linije in močneje izraženi oblikovalski elementi. Širši kolotek in ramenska linija še dodatno poudarjata mogočen videz. Mreža hladilnika in odbijača so iz profiliranega dela.

Poleg serijske voznikove in sovoznikove čelne varnostne blazine je Multivan kot prvi vsestranski kombi lahko opcijsko opremljen z varnostnimi blazinami za glavo v potniškem prostoru.

Volkswagen Gospodarska vozila kot prvi proizvajalec v segmentu transportnih vozil v kombinaciji z ESP nudi zavorno asistenco. Aktivni varnostni paket zaokrožata serijski 4-kanalni ABS in regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR), ki sodi k osnovni opremi in ki posega v krmilno elektroniko motorja.

V Multivan se vgrajuje nova generacija dizelskih motorjev. Vsi dizelski motorji uporabljajo tehniko vbrizgavanja prek šob s tlačilkami in turbopolnilnik z variabilno turbinsko geometrijo. Na novo zasnovan in edinstven na svetu je 6-stopenjski avtomatski menjalnik Tiptronic za prečno vgradnjo, ki ga je mogoče naročiti izključno za Transporter s sprednjim pogonom in le v kombinaciji s pet- in šestvaljnimi motorji. Tiptronic vozniku omogoča tudi ročno prestavljanje. Serijski v Transporterju z motorjem V6 (sprednji pogon) je novi 6-stopenjski avtomatski menjalnik.

Odlične in varne krmilne lastnosti Transporterja postavljajo merila. Izvedba s sprednjim pogonom prepriča z izjemno vozno dinamiko in vozno stabilnostjo, ki ju omogočata izjemna togost karoserije in na novo razvito celotno podvozje. McPhersonove vzmetne noge spredaj ter dovršena konstrukcija zadnje preme s poševnimi vodili z vijačnimi (miniblok) vzmetmi in ločenimi blažilniki prispevajo k temu, da so Transporterjeve vozne lastnosti na nivoju osebnih vozil. Poleg tega dovolj veliki stabilizatorji na obeh premah zmanjšujejo prečno nagibanje novega Transporterja.

Modelske različice

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T5 1.9
T5 2.5
T5 2.0
T5 3.2
Diesel:
1.9: Vierzylinder-Pumpe-Düse-Diesel
2.5: Fünfzylinder-Pumpe-Diesel
Benziner:
2.0: Vierzylinder-Ottomotor
3.2: V6-Ottomotor
quer nach vorne geneigt Allradantrieb 4MOTION, Frontantrieb 3.000
3.200
Kurzer Radstand:
4.892/1.904 - 2.283/1.950 - 1.990
Langer Radstand:
5.292/1.904 - 2.283/1.950 - 1.990

Izvedbe motorja

Novi motorji skrbijo za užitek in ustrezen pogon v avtomobilski vsakdanjosti. Oba suverena bencinska motorja imata moč 85 kW/116 KM oz. 170 kW/231 KM, napredni dizelski motorji pa se ponašajo z razponom moči 77 kW/105 KM pri štirivaljniku oz. od 96 kW/131 KM do 128 kW/174 KM pri petvaljniku. Maksimalni užitek v vožnji zagotavlja novo razviti in varčni 2,5-litrski petvaljni dizelski motor z vbrizgavanjem prek šob s tlačilkami, ki ima navor 340 oz. 400 Nm (odvisno od moči motorja). Posebnost v segmentu kombijev: vse pet- in šestvaljne izvedbe dobijo šest prestav - ne le pri ročnem, ampak tudi pri avtomatskem menjalniku.

Modeli Multivan dobijo 16- ali 17-palčne kolutne zavore, odvisno od vrste motorja. Serijsko sta vgrajena 4-kanalni sistem ABS in sistem ASR. Opcijsko je na voljo sistem ESP (serijsko pri TDI s 128 kW in V6 s 170 kW). 

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
2.0
Vierzylinder Otto  
1.984   85/116/5.200 170/2.600
3.2 V6
Sechszylinder Otto
3.189 173/235/6.200 315/2.900
1.9 TDI
Vierzylinder          
1.896 77/105/3.500 250/2000
2.5 TDI
Fünfzylinder          
2.460 96/131/3.500 340/2.000
2.5 TDI
Fünfzylinder          
2.460 128/174/3.500 400/2.000

Modelska prenova

Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.

Maßnahmen 2003

6-stopenjski avtomatski menjalnik
Na novo zasnovan in edinstven na svetu je 6-stopenjski avtomatski menjalnik Tiptronic za prečno vgradnjo, ki ga je mogoče naročiti izključno za Multivan s sprednjim pogonom in le v kombinaciji s pet- in šestvaljnimi motorji. Prednost menjalnika Tiptronic je, da omogoča tudi ročno prestavljanje. V položaju "S" se aktivira športni prestavni program.

Maßnahmen 2004

Štirikolesni pogon 4MOTION

Od začetka leta 2004 je Transporter na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Za razliko od predhodnika nima več viskosklopke, ampak ima sklopko Haldex. Zaradi spremenjene tehnologije štirikolesnega pogona se spremeni tudi njegovo ime. Tako do sedaj znano oznako syncro nadomesti koncernsko poimenovanje 4MOTION.

Transporter Shuttle in Caravelle

Volkswagen razširi svojo ponudbo kombijev z dvema novima izvedbama, udobnim Transporter Shuttlom in ekskluzivno Caravello. Prilagojena sta prevozu potnikov na višji ravni. Izbirate lahko med šestimi različnimi motorji. Opremljena sta z devetimi sedeži, ki so razporejeni po sistemu 3-3-3, izbirate pa lahko tudi med kratko (3.000 mm) in dolgo medosno razdaljo (3.400 mm).

Multivan Family

Z modelom Multivan Family Volkswagen v ponudbo vključi atraktivno in cenovno ugodno vozilo posebne serije, ki je namenjeno predvsem družinam in športno orientiranim ljudem. Šestsedežnik je opremljen s prilagodljivim sedežnim konceptom na drsnih vodilih za vrtljivi enojni sedež in trisedežno klop s praktično poklopno mizo ter tlemi iz plastične mase, ki so enostavna za čiščenje.

Transporter Shuttle je še posebej primeren kot vozilo za prevoz potnikov za taksi podjetja in organizatorje potovanj ali pa za hotele in podjetja, ki se ukvarjajo z izposojo vozil.

Visokokakovostna Caravelle je namenjena ekskluzivnemu prevozu oseb: v hotelih s 4 in 5 zvezdicami, za ekskluzivne oglede znamenitosti in za prevoz potnikov z letališča.

Multivan Family - Volkswagnov privlačni posebni model.

Maßnahmen 2005

Novi Multivan Beach

Volkswagnov kombi je že od nekdaj sinonim za "prosti čas v gibanju". Volkswagen z novim Multivanom Beach na trg pripelje vozilo, ki kot nobeno drugo doslej stopa po poteh Bullija. Z le nekaj potezami se Multivan Beach spremeni v avtodom za dve osebi. Ključna komponenta te čudovite variabilnosti v Multivanu Beach je sistem vodil v dnu vozila in na stranskih stenah, ki zagotavlja varno pričvrstitev pomične opreme in opreme, ki jo je mogoče demontirati. Za urejeno notranjost še posebej skrbi sistem vodil na obeh notranjih stenah.

Glede na individualne potrebe je Multivan Beach na voljo s štirimi varčnimi motorji TDI, ki jih odlikuje visok navor (od 1,9-litrskega z močjo 63 kW/86 KM do 2,5-litrskega z močjo 128 kW/174 KM). Fleksibilni in vsestransko uporabni model s petvaljnim turbodizelskim motorjem je mogoče naročiti tudi s komfortnim 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom Tiptronic ali s štirikolesnim pogonom 4MOTION.

Multivan Beach - multitalent za prosti čas in delo.

Njegov dizajn je svež in drugačen; lakiran je v offroad sivem kovinskem laku, opcijsko pa je na voljo dizajnerska folija v barvah zarjasto oranžna, limetino rumena ali kameno modra.

Boks za kampiranje, ki ga je mogoče odstraniti, je bil leta 1951 osnova za Volkswagnova vozila za prosti čas. Dvosedežno, na desni strani postavljeno klop, ki jo poznamo iz modela California, je mogoče v kombinaciji z obema sprednjima vrtljivima sedežema in prilagojeno večnamensko ploščo (oblazinjeni podaljšek ležišča) enostavno spremeniti v ravno in udobno ležišče.

Maßnahmen 2007

Pustolovščinam naproti: Multivan PanAmericana
Volskwagen z novim posebnim modelom s štirikolesnim pogonom PanAmericana vsem pustolovcem, ki se radi vozijo tudi po neutrjenih poteh, nudi varno in suvereno alternativo. Multivan PanAmericana spominja na približno 23.000 km dolgo pot od Aljaske do otočja Ognjena zemlja, ki ga je leta 1999 Multivan s štirikolesnim pogonom prevozil v rekordnem času 15 dni. Posebni model, lakiran v jezersko sivi kovinski barvi in s štirikolesnim pogonom 4MOTION, je poklon temu podvigu. S svojo zunanjostjo, ki spominja na Bullija, ščitnikom podvozja in stranskimi pragovi že na prvi pogled jasno nakazuje na svoje terenske odlike.

Novo: Multivan z dolgo medosno razdaljo

Volkswagen z XL-različico razširi ponudbo modelov v segmentu velikoprostorskih limuzin. Z za 40 cm podaljšanim Multivanom - Multivan z dolgo medosno razdaljo - izpolni pogosto izraženo željo po še večji prostornosti ter večji fleksibilnosti in variabilnosti za transport potnikov. Pri tem je nosilni element inovativni sistem vodil. Po želji je mogoče povsem enostavno individualno namestiti do osem sedežev.

Novo: Multivan Startline in Multivan Atlantis
Volkswagen kupcem velikoprostorskih limuzin ponuja dva nova modela Multivana, ki ustrezata najrazličnejšim zahtevam. Multivan Startline - prepoznaven po srebrnih dekorativnih črtah. Drugi pa je športno elegantni model posebne serije Multivan Atlantis, ki na edinstven način združuje individualnost, fleksibilnost in udobje. V njem se lahko pelje do 7 oseb.

Maßnahmen 2008

Novost pri Volkswagnu: Multivan Family

Kot pove že samo ime, Volkswagen Gospodarska vozila s posebnim modelom Multivan Family razširi svojo ponudbo velikoprostorskih limuzin. Novi Multivan Family, čigar oprema izhaja iz izvedbe Comfortline, predstavlja prehod med osnovno izvedbo Multivan Startline in izvedbo Multivan Comfortline. Petsedežnik prepriča s ponudbo komfortne opreme, med drugim z večfunkcijskim prikazovalnikom, centralnim zaklepanjem in klimatsko napravo ter trisedeženo klopjo, ki jo je mogoče poklopiti, da nastane ležišče.

Še bolj privlačen: novi TransVan

Posebej za avstrijski trg razviti "profesionalni dostavnik" združuje najboljše iz dveh avtomobilskih konceptov - prostornost Transporterja in udobje petsedežnega kombija. Razpoložljiva paleta motorjev novega TransVana izpolni skoraj vsako željo, saj obsega štiri motorje TDI z razponom moči od 84 do 174 KM ter dva bencinska motorja z močjo 116 in 235 KM (V6).

Novo: Multivan United

Multivan United združuje športnost, eleganco in udobje. To v Multivanu United dodatno poudarjajo znižano serijsko športno podvozje ter napisi United na pokrovu motornega prostora in stranicah.

Maßnahmen 2009

Nova generacija T5

Ta generacija Transporterja, Multivana, Caravelle in Californie je varnejša, pametnejša, udobnejša in gospodarnejša, poleg tega pa sledi novi oblikovalski filozofiji. Sprednji del je v celoti spremenjen. Jasno začrtane, poudarjeno vodoravne linije ustvarjajo brezčasno podobo, ki zrcali vrhunsko kakovost. Prečne lamele mreže hladilnika so vselej črne barve. Poleg tega imajo sedaj novi, varčni in izjemno tihi turbodizelski motorji (TDI) sistem vbrizgavanja prek skupnega voda. Poleg tega je za ta razred (kot dodatno opremo) prvič možno naročiti 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Nov je tudi elektronsko uravnavani štirikolesni pogon (4MOTION s sklopko Haldex 4. generacije).

Od nove generacije T5 je prvič na voljo kombinacija štirikolesnega pogona in avtomatskega menjalnika. Za 4MOTION s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom sta na voljo motorja TDI z močjo 103 kW/140 KM in 132 kW/180 KM.

Maßnahmen 2010

T5 4MOTION - nova generacija

Prvič je na voljo glavna tehnološka značilnost nove generacije T5 - kombinacija motorja TDI z močjo 180 KM z menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom.

Maßnahmen 2011

Varčni BlueMotion Technology je sedaj z motorjem TDI z močjo 103 kW/140 KM na voljo še za dve izvedbi menjalnika. Ponudbo bencinskih motorjev dopolni 2.0 TSI z močjo 110 kW/150 KM.

Maßnahmen 2012

Dva nova motorja

Uspešna modelska serija T, ki obsega izvedbe Transporter, Caravelle, Multivan in California, v novo modelsko leto vstopa z dvema novima motorjema. Varčni BlueMotion Technology je sedaj z motorjem TDI z močjo 103 kW/140 KM na voljo še za dve izvedbi menjalnika. Ponudbo bencinskih motorjev dopolni 2.0 TSI z močjo 110 kW/150 KM.

Nova izvedba menjalnika

S kratkim menjalnikom specialista za štirikolesni pogon Seikel družba Volkswagen Gospodarska vozila nudi novo izvedbo menjalnika za skoraj vse modele T5 4MOTION z močjo 103 kW/140 KM. Primeren je predvsem za najtežje terenske razmere ter za prevoz oseb in tovora na težko dostopne kraje.

Nova XL-različica

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila z XL-različico razširi svojo ponudbo posebnih nadgradenj pri T5 z dolgo medosno razdaljo in kesonom. Z dimenzijami 3.150 mm x 2.040 mm in tovorno površino velikosti pribl. 6,4 m² je kesonar T5 XL idealni partner za najrazličnejše transportne naloge. Nanj je mogoče naložiti npr. do 5 euro palet ali tovor z dolžino 3.000 mm.

Dva nova posebna modela: California Beach Edition in Comfortline Edition

Na zunaj je posebna modela Edition mogoče prepoznati po matirani črno lakirani strehi in 17-palčnih aluminijastih platiščih Cascavel, črnih vratnih kljukah, temnih zadnjih lučeh, črnih B-stebričkih in črnih folijah na zadku, po stranskih pragovih ter matiranem črno lakiranem spodnjem delu sprednjega odbijača. Zunanjo podobo zaokrožajo zatemnjena stranska stekla od B-stebrička v potniškem prostoru, srebrni nosilci za strešni prtljažnik ter črna markiza (opcijsko).

California Beach Edition.

Kesonar.

Kesonar XL.

Maßnahmen 2014

Nov motor

Zmogljiv in varčen: Transporter in Multivan BlueMotion sta sedaj na voljo tudi z motorjem TDI z močjo 103 kW/140 KM.

Adijo, Bulli!

Zadnji kombi iz Brazilije prispe v Hannover. Po 56 letih se konec leta 2013 v Braziliji ustavi proizvodnja Transporterja. Zaradi strožjih določil za varnost in emisije je prihodnja homologacija nemogoča. Konec nekega obdobja: do tedaj so v Braziliji proizvedli več kot 1,12 milijona kombijev.

Galerija

Najnovejša različica kultnega modela.

Bulli je nesporno ikona gospodarskih vozil in se je leta 1950 prvič predstavil javnosti. Od T1 do T6 je bilo po vsem svetu prodanih 12 milijonov vozil. Sedaj je modelska serija doživela prenovo: T6.1.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen