T2a od leta 1967 predstavlja drugo generacijo Transporterja. Novi Transporter je malo večji, ima velike steklene površine in enodelno vetrobransko steklo, serijska drsna vrata ter bistveno boljše podvozje s sprednjo premo s krogličnimi zglobi in zadnjo premo s poševnimi vodili, kar se vidi po položaju koles. Zadnji kolesi v vseh voznih pogojih obdržita rahlo negativen previs. Zračno hlajeni bokser motor v zadku sedaj zavzema manj prostora. V času svoje kariere bo ta Transporter še pridobil na zasnovi. Moč motorja se poveča na do 70 KM, vedno bolj ploski motorji omogočajo večjo prostornino prtljažnika, prvič pa je na voljo opcijski avtomatski menjalnik. T2a dobi bistveno varnostno opremo. V primerjavi z ameriškimi zahtevami je T2 izjemno varen za primer nezgode. "Vse sedeže je mogoče opremiti z dvotočkovnim pasom. Sedeža v voznikovi kabini in zunanje sedeže v potniškem prostoru je mogoče po želji opremiti z naramnim pasom ali kombinacijo naramnega in dvotočkovnega pasu," piše v prvih navodilih za uporabo iz leta 1967.
T2 s svojo tehnologijo in bogatim naborom varnostne opreme močno prekaša gospodarska vozila svojega časa. Bolj kot kdajkoli prej ni le dostavnik, ampak tudi velikoprostorska limuzina. Navsezadnje dobro pripravljeni potniški kombiji nimajo kar tako oznake Clipper. "Novi Volkswagen Transporter - kot osebni avto," je pisalo v sporočilu za medije družbe Volkswagen. Volkswagnovi tovarni je skupaj s podjetjem Westfalia in drugimi opremljevalci avtodomov uspelo ustvariti vozilo za kampiranje po dostopni ceni. Enosobno stanovanje na štirih kolesih je mogoče kupiti kot "vozilo na ključ", lahko pa ga z montažnimi garniturami sami predelate v vozilo za kampiranje.
Modelske različice
Modellvarianten/Bauzeit: | Motor: | Einbaulage Motor: | Antrieb: | Radstand (mm): | Länge/Breite/Höhe (mm): |
---|---|---|---|---|---|
T2 1.6: 1967 – 1979T2 1.7: 1971 – 1973T2 1.8: 1973 – 1975T2 1.9: 1975 – 1979 | Vierzylinder-Boxer, luftgekühlt | hinten, längs | Heck | 2.400 | 4.420/1.765/1.9604.505/1.720/1.960 (ab 1976) |
Izvedbe motorja
Modellvarianten/Bauzeit: | Hubraum (cm3): | Leistung (kW/PS - bei min-1): | max. Drehmoment (Nm - bei min-1): |
---|---|---|---|
1.6 (1967 – 1979) | 1.584 | 35/47/4.00037/50/4.000 (ab 1970) | 104/2.200106/2.800 (ab 1970) |
1.7 (1971 – 1973) | 1.679 | 49/66/4.80046/62 /4.200 (mit 3-Gang-Automatik) | 114/3.200116/3.200 (mit 3-Gang-Automatik) |
1.8 (1973 – 1975) | 1.795 | 50/68/4.300 | 130/3.200 |
1.9 (1975 – 1979) | 1.970 | 52/70/4.200 | 141/2.800 |
Modelska prenova
Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.
Galerija
Najnovejša različica kultnega modela.
Bulli je nesporno ikona gospodarskih vozil in se je leta 1950 prvič predstavil javnosti. Od T1 do T6 je bilo po vsem svetu prodanih 12 milijonov vozil. Sedaj je modelska serija doživela prenovo: T6.1.