Meni
Iskanje

VW T2 "Bulli" (1967 – 1979)

Tovarniška oznaka: Typ 2 Transporter 2

Pregled trenutnih modelov

    Novi Transporter

    Novi Transporter

    Od 36.664,00 € z DDV
    Od 30.052,30 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    Novo
    Novi Transporter Kombi

    Novi Transporter Kombi

    Od 42.648,00 € z DDV
    Od 34.957,37 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Nova Caravelle

    Nova Caravelle

    Od 45.382,00 € z DDV
    Od 37.198,52 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Nova California

    Nova California

    Od 54.363,00 € z DDV
    Od 44.559,67 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    NOVO
    Multivan

    Multivan

    Od 48.432,00 € z DDV
    Od 39.698,04 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    ID. Buzz

    ID. Buzz

    Od 58.888,00 € z DDV
    Od 48.269,21 € brez DDV
    4-letno jamstvo
    ID. Buzz Cargo

    ID. Buzz Cargo

    Od 61.487,00 € z DDV
    Od 50.398,95 € brez DDV
    4-letno jamstvo

    T2a od leta 1967 predstavlja drugo generacijo Transporterja. Novi Transporter je malo večji, ima velike steklene površine in enodelno vetrobransko steklo, serijska drsna vrata ter bistveno boljše podvozje s sprednjo premo s krogličnimi zglobi in zadnjo premo s poševnimi vodili, kar se vidi po položaju koles. Zadnji kolesi v vseh voznih pogojih obdržita rahlo negativen previs. Zračno hlajeni bokser motor v zadku sedaj zavzema manj prostora. V času svoje kariere bo ta Transporter še pridobil na zasnovi. Moč motorja se poveča na do 70 KM, vedno bolj ploski motorji omogočajo večjo prostornino prtljažnika, prvič pa je na voljo opcijski avtomatski menjalnik. T2a dobi bistveno varnostno opremo. V primerjavi z ameriškimi zahtevami je T2 izjemno varen za primer nezgode. "Vse sedeže je mogoče opremiti z dvotočkovnim pasom. Sedeža v voznikovi kabini in zunanje sedeže v potniškem prostoru je mogoče po želji opremiti z naramnim pasom ali kombinacijo naramnega in dvotočkovnega pasu," piše v prvih navodilih za uporabo iz leta 1967.

    T2 s svojo tehnologijo in bogatim naborom varnostne opreme močno prekaša gospodarska vozila svojega časa. Bolj kot kdajkoli prej ni le dostavnik, ampak tudi velikoprostorska limuzina. Navsezadnje dobro pripravljeni potniški kombiji nimajo kar tako oznake Clipper. "Novi Volkswagen Transporter - kot osebni avto," je pisalo v sporočilu za medije družbe Volkswagen. Volkswagnovi tovarni je skupaj s podjetjem Westfalia in drugimi opremljevalci avtodomov uspelo ustvariti vozilo za kampiranje po dostopni ceni. Enosobno stanovanje na štirih kolesih je mogoče kupiti kot "vozilo na ključ", lahko pa ga z montažnimi garniturami sami predelate v vozilo za kampiranje.

    Modelske različice

    Modelske različice/Proizvodnja:
    Motor:
    Vgradnja motorja:
    Pogon:
    Medosna razdalja (mm):
    Dolžina/Širina/Višina (mm):
    T2 1.6: 1967 – 1979Štirivaljni-bokser, zračno hlajenzadaj, vzdolžnozadaj2.4004.420/1.765/1.960
    T2 1.7: 1971 – 1973Štirivaljni-bokser, zračno hlajenzadaj, vzdolžnozadaj2.4004.420/1.765/1.960
    T2 1.8: 1973 – 1975Štirivaljni-bokser, zračno hlajenzadaj, vzdolžnozadaj2.4004.420/1.765/1.960
    T2 1.9: 1975 – 1979Štirivaljni-bokser, zračno hlajenzadaj, vzdolžnozadaj2.4004.420/1.765/1.960 & 4.505/1.720/1.960 (od leta 1976)

    Izvedbe motorja

    Modelske različice/Proizvodnja:
    Prostornina (cm³):
    Moč (kW/KM - pri min-1):
    Največji navor (Nm - pri min-1):
    1.6 (1967 – 1979)1.58435/47/4.000 & 37/50/4.000 (od leta 1970)104/2.200 & 106/2.800 (od leta 1970)
    1.7 (1971 – 1973)1.67949/66/4.800 & 46/62 /4.200 (s 3-stopenjskim avtomatskim menjalnikom)114/3.200 & 116/3.200 (s 3-stopenjskim avtomatskim menjalnikom)
    1.8 (1973 – 1975)1.79550/68/4.300130/3.200
    1.9 (1975 – 1979)1.97052/70/4.200141/2.800

    Modelska prenova

    Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.

    1968 - Visoko navzgor

    Lansirana je izvedba z visoko streho iz plastične mase.

    1969 - Več varnosti

    Ein altes schwarz-weiß Bild des VW T2 Campingbus aus dem Jahr 1969

    Pritisk na zavorni pedal je mogoče zmanjšati z opcijskim ojačevalnikom zavorne moči. Za dobro vidljivost skrbita ogrevanje zadnjega stekla in boljše prezračevanje vetrobranskega stekla. Varnostni volanski drog s predvideno točko preloma poskrbi za zaščito voznika v primeru nezgode.

    1970 - S kolutnimi zavorami

    V naslednjem modelskem letu sledi nova konstrukcija sprednje preme, predelava sprednjih zavor na kolutne in večji zavorni bobni zadaj. Zaradi uporabe dvokanalnega pogonskega agregata s prostornino 1.600 cm3 se moč motorja poveča na 50 KM. Sedaj je hladilnik motornega olja z zrakom oskrbovan v ohišju ventilatorja, s čimer se zmanjša toplotna obremenitev tretjega valja. Kolesa in platišča postanejo širša, zato se razširijo tudi zadnja kolesna izreza in vdolbina za rezervno kolo.

    1971 - Predhodnik T2b

    Od avgusta 1971 do julija 1972 model T2a že krasijo nekateri elementi prihodnjega modela T2b: med drugim višje zadnje luči in večje stranske odprtine za dovod zraka na zadku. Prav tako je mogoča vgradnja 1,7-litrskega nizkega motorja z močjo 66 KM iz modela T4 tip 411. Poleg bistveno mehkejšega zvoka delovanja med njegove značilnosti sodi tudi izpušna cev na desni strani. Za to so bile potrebne nekatere prilagoditve v motornem prostoru (med drugim pokrov v prtljažniku).

    1972 - Varnejši in inovativen

    V okviru obsežne modelske prenove je temeljito prenovljena tehnologija modela T2b. Ojačajo okvirje, varnostni pasovi na vseh sedežih so serijski. Pozornost vzbuja nova podoba sprednjega dela s pravokotnimi smerniki, ki so integrirani v mrežo za dovod zraka, in večjim sprednjim odbijačem z deformacijskimi elementi. V kombinaciji z velikim motorjem je sedaj mogoče naročiti avtomatski menjalnik. Poleg tega je izboljšan tudi volan brez servopodpore, ki ga je mogoče upravljati z 20 % manjšo močjo.

    Na simpoziju "Električni cestni promet" Volkswagen premierno predstavi prototip kesonarja z elektromotorjem.

    Model T2b z dvojno kabino predstavlja optimalno kombinacijo uporabne površine in potniškega prostora.

    Za razliko od T2a so pri T2b smerniki spredaj pozicionirani višje, blažilniki pa so v obliki škatle. Že z modelsko prenovo leta 1971 so uvedli višje, pravokotne zadnje luči, večje odprtine za dovod zraka in poudarjena kolesna ohišja zadaj.

    Tudi pri T2b je na voljo posebna izvedba s kakovostnejšo opremo, ki nudi prostor za do 9 potnikov.

    1973 - Še bolj trpežen

    Prizadevanja za povečanje trajnosti motorja v predelu glave motorja so se zaključila v prid 1,6-litrske različice. Izboljšajo zavorni sistem - debelejši zavorni koluti, večji zavorni valji na kolesih in regulator zavorne moči, ki je odvisen od obremenitve.

    1974 - Novi motor

    Gibna prostornina nizkega motorja se poveča na 1,8 l, moč pa na 68 KM.

    1975 - Večja prostornina

    Gibna prostornina nizkega motorja se poveča na skoraj 2 l (70 KM). Zaradi ojačane šasije ima kombi sedaj nosilnost do 1,2 tone.

    1976 - Zdaj tudi hladi

    V specializacijo programa je vštetih 8 osnovnih modelov in 17 posebnih izvedb, med njimi je tudi avtodom z gibno prostornino 2 l in opcijskim avtomatskim menjalnikom. Prvič je na voljo klimatska naprava.

    1977 - Novi avtodomi

    Westfalia lansira avtodom Berlin. Sledita izvedba Helsinki in garnitura Mosaik.

    1978 - Srebrni kombi prihaja

    Najbolj priljubljeni model tega časa: Silberbus ali Silberfisch, kovinsko srebrn Volkswagnov kombi s polnim obsegom opreme, velikim pomičnim strešnim oknom in oblazinjenjem iz temnomodrega velurja, razvije moč 70 KM.

    Koncept štirikolesnega pogona počasi zori. Po intenzivni razvojni fazi v 70. letih leta 1978 izdelajo 5 poskusnih vozil na osnovi modela T2 z vklopljivim sprednjim pogonom. Zaradi dosedanje osredotočenosti na motor in pogon v zadku vozila so potrebne ustrezne prilagoditve dna vozila in sprednje preme.

    1979 - Konča se proizvodnja T2 v Hannovru

    31. oktobra 1979 se proizvodnja modela T2 v Hannovru zaključi. V Braziliji še naprej proizvajajo T2 z zračno hlajenim motorjem zadaj in uravnavanim katalizatorjem. Za proizvodnjo uporabijo smernike in zadnje luči modela T2b ter odbijače modela T2a.

    1980 - T2 postane brazilski

    V Braziliji posodobijo in izboljšajo tehnologijo in karoserijo modela T2.

    2006 - Posodobljen model

    Od leta 2006 je T2 v Braziliji na voljo z vodno hlajenim 1,4-litrskim motorjem z močjo 80 KM in najvišjo hitrostjo 130 km/h. Brazilski model ima bolj oglato streho, prav tako so drugačni odbijači in mreža hladilnika iz črne plastike.

    Galerija

    Ein altes schwarz-weiß Bild des VW T2 Campingbus aus dem Jahr 1969

    Sopotniki na počitnicah: Za T2 so na voljo različne kamping opreme podjetja Westfalia.

    Ein alter VW T2 Pritschenwagen

    Veliko prostora: Dvojna kabina ('Doka') ponuja optimalno kombinacijo uporabne površine in potniškega prostora. Tukaj kot posodobljeni model T2b.

    Zu sehen ist ein alter senfgelber VW T2 Bulli

    Postopna nadgradnja modela: T2b se razlikuje od T2a po visokih sprednjih smernikih in škatlastih odbijačih. Že z nadgradnjo modela leta 1971 so bili uvedeni višji, pravokotni zadnji žarometi, večje zračne odprtine in izbočeni blatniki."

    Der neue VW Caddy mit Familie

    Tradicionalno je na voljo tudi tako imenovani "posebni model" T2b z veliko opreme in prostorom za do devet potnikov.

    Ein alter VW T2 Bulli der deutschen Post

    Več svetlobe, prostora in varnosti: T2 je bil leta 1967 v primerjavi s predhodnikom zelo temeljito prenovljen.

    VW T2 "Bulli" oglas

    VW T1 Bulli Werbeanzeige think tall

    Morda vas bo zanimalo tudi: