Na nepreglednih gradbiščih in ozkih gozdnih poteh, ozkih ulicah v naselju ali ob sunkih vetra na avtocesti: ko pride do zahtevnejših situacij, vam v Crafter furgonu na pomoč priskočijo številni inovativni asistenčni in varnostni sistemi. Tako bo vožnja do cilja udobna in bolj sproščena.
Samodejno prilagaja hitrost spredaj vozečemu vozilu in pri tem vzdržuje razdaljo, ki jo je predhodno nastavil voznik. Že vključeni sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v kritičnih situacijah pomaga skrajšati zavorno pot.
Če voznik nehote zapelje z voznega pasu, korigira zasuk volana ter obenem voznika opozori z zvočnim signalom in s prikazom opozorila v večfunkcijskem prikazovalniku.
Oddaja zvočno opozorilo, če zazna, da se pri vzvratnem odparkiranju preveč približujete drugemu vozilu. Če se voznik ne odzove, lahko sistem z zaviranjem omili možne posledice trčenja ali pa v idealnem primeru trčenje celo prepreči.
Gre za podfunkcijo elektronskega stabilizacijskega programa, ki ob močnih bočnih sunkih vetra vozniku pomaga obvladati vozilo s samodejnim zaviranjem posameznih koles.
Omogoča samodejno parkiranje na bočna parkirna mesta, pri čemer vključuje funkcijo večkratnega korigiranja. Ko voznik prestavi v vzvratno prestavo, sistem prevzame nalogo vrtenja volana. Voznik mora le še upravljati sklopko, dodajati plin in zavirati.
Ko sistem zazna luči spredaj ali nasproti vozečih vozil, dolge luči avtomatsko izključi, da ne bi slepile drugih udeležencev v prometu. Če je sistem aktiviran, se pri hitrosti nad 60 km/h in v popolni temi dolge luči vključijo samodejno.
Paket za boljšo vidljivost vključuje avtomatski vklop zasenčenih luči, avtomatski vklop/izklop dolgih luči in senzor za dež, ki vključi brisalce. Avtomatski vklop/izklop zasenčenih luči s funkcijo Coming Home/Leaving Home z osvetlitvijo okolice vozila prispeva k večji varnosti in udobju.
Nadzira bočni strani vozila ter sproži optično in zvočno opozorilo, če se preveč približate stebričkom, zidovom ali pešcem.
Sistem samodejno manevrira vozilo s prikolico pri prečnem parkiranju in olajšuje vzvratno vožnjo, kadar se želite natančno približati nakladnim rampam ali drugim ciljem. Voznik mora le prestaviti v vzvratno prestavo, pritisniti tipko parkirnega sistema in s stikalom za nastavljanje zunanjih ogledal določiti smer, v katero naj zavije prikolica.
Med postopkom parkiranja z zvočnimi signali opozarja voznika na zaznane ovire pred in za vozilom ter na zaslonu tudi optično prikazuje oddaljenost od ovir.
Pomaga pri parkiranju, s tem da snema območje za vozilom in sliko predvaja na zaslonu radijskega ali navigacijskega sistema3. Parkiranje olajšujejo tudi pomožne črte, ki se dodatno izrišejo na zaslonu.
Od 30 km/h naprej ne glede na vzpon ali spust ohranja želeno hitrost vožnje.
Za vsako kolo prikaže trenutni tlak in opozarja na odstopanja od predvidenih vrednosti.
Z optičnimi in akustičnimi signali vozniku priporoči postanek, takoj ko med vožnjo zazna znake, ki nakazujejo voznikovo utrujenost.
Z zmanjšanjem števila motornih vrtljajev in po potrebi s posegom v zavorni sistem zagotavlja nadzorovano in varno vožnjo po klancu navzdol.
Tudi v slabih vremenskih razmerah omogočata optimalno vidljivost. Ko zavijate, se vključi sprednja meglenka na notranji strani ovinka in s funkcijo smerno prilagodljive luči osvetli rob cestišča.
1 V okviru sistemskih omejitev
2 Do 30 km/h
3 Na voljo samo v kombinaciji z navigacijskim sistemom
Discover Media
4 Na voljo samo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom
4MOTION
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.