Tovorni prostor kot mobilna delavnica? Crafter furgon je kot ustvarjen za to, saj je edino vozilo v svojem razredu, ki ima karoserijo že serijsko pripravljeno za vgradnjo regalov. Poleg tega se po želji lahko odločite za druge pametne rešitve natovarjanja.
10-milimetrska tla iz bukovega lesa1 so optimalna izbira za prevoz vašega tovora. Poleg tega so izjemno stabilna in trpežna.
Univerzalna tla1 iz lesa so idealna izbira, če želite naknadno montirati vgradne regale in sistemske omare različnih proizvajalcev. Posebni vmesniki omogočajo enostavno fiksiranje vgradnih omar v izrezkanih vdolbinah. Poleg tega so pritrdilna vodila po želji na voljo v vzdolžni ali prečni smeri.
Skladno s standardom DIN 75410-3 je predelna stena v celoti zaprta. Pri različici z visoko streho je opcijsko na voljo stropni predal nad vozniško kabino. Pri supervisoki strehi je ta predal serijski.
Predelna stena z oknom in zaščitno mrežo je na voljo v dveh izvedbah: s fiksnim steklom ali s pomičnim drsnim steklom. V obeh primerih je položaj stekla poševen in preprečuje odboje svetlobe v voznikovem vidnem polju. Mreža varuje steklo, voznika in sovoznika na primer pri nenadnem sunkovitem zaviranju.
Še posebej robustne so obloge tovornega prostora, ki so izdelane iz plastičnih votlih prekatnih plošč. Plošče so montirane od tal do višine spodnjega roba oken in omogočajo enostavno čiščenje.
Stranice so zaščitene z vezanimi ploščami debeline 5 mm, ki so izjemno trpežne in odporne proti udarcem.
Štiri LED-luči omogočajo svetlo in enakomerno osvetlitev tovornega prostora.
Obe vratni krili, ki segata do strehe, se odpirata do kota 180° ali opcijsko do kota 270°.
1 Lahko pride do podaljšanja dobavnega roka
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.