Ponudba sedežev

Ohranite zdravje hrbtenice in mirno kri

Dolgi delovniki na voznikovem sedežu so naporni. Če pa vas še bolita vrat in hrbet, se razpoloženje in koncentracija poslabšata. Da do tega ne bi prišlo, lahko v Crafterju izbirate med petimi različnimi sedeži:

  • osnovni sedež z nastavljivim naslonjalom in vzdolžnim položajem
  • komfortni sedež z nastavljivo višino in globino sedišča, naslonom za roke (na notranji strani) in 2-smerno ledveno oporo
  • komfortni sedež Plus z dvema naslonoma za roke in električno 4-smerno ledveno oporo
  • vzmeteni sedež ergoComfort1
  • vzmeteni sedež ergoComfort z masažno funkcijo

Vzmeteni sedež ergoComfort1

Zagotavlja 20 možnih sedežnih nastavitev in optimalno varovanje hrbtenice z blaženjem tresljajev, ki jih povzroča neravno cestišče. Kombinacija ročnih in električnih nastavitev omogoča brezstopenjsko prilagajanje skladno s smernicami AT. Po želji sta na voljo funkcija ogrevanja in masažna funkcija.

  • nastavitev vzdolžnega položaja, višine, globine in naklona sedeža
  • električna 4-smerno nastavljiva ledvena opora
  • nastavljiv vzglavnik, naslonjalo in naslona za roke
  • opcijsko ogrevanje in masažna funkcija

1 Zvezno združenje nemških šol za hrbet ("Bundesverband deutscher Rückenschulen e. V.") in Forum Zdrav hrbet - boljše življenje ("Forum Gesunder Rücken - besser leben e.V.") sta sedežu ergoComfort 26. 11. 2015 podelila pečat kakovosti AGR.

 

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.

Zapri
Meni
Zapri meni
Zapri

Crafter kesonar

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen