Informacije, ki jih potrebujete med vožnjo, najdete pregledno na enem mestu: prek potovalnega računalnika lahko dostopate do vseh pomembnih podatkov o vozilu, kot so npr. poraba energije, napolnjenost visokonapetostne baterije, trenutni pretok energije in preostali doseg. Prikazuje tudi aktualne informacije, kot so število prevoženih kilometrov, zunanja temperatura in ura, ter omogoča enostavno upravljanje asistenčnih sistemov prek barvnega TFT-zaslona.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.