Krmiljenje, ki se prilagaja hitrosti vožnje, lahko izboljša občutenje vožnje in s tem varnost pri vožnji - tako pri manevriranju kot na avtocesti. Poleg tega predstavlja osnovo za vse sodobne asistenčne sisteme, pri katerih so potrebni posegi v krmiljenje - na primer za krmilno asistenco pri sistemu Lane Assist ali samodejni zasuk volana pri sistemih Park Assist in Trailer Assist.
Na tej modelski strani je predstavljena oprema. V večini primerov ni navedeno, ali gre pri posameznih elementih za serijsko opremo ali pa za dodatno opremo, ki je na voljo za doplačilo. Za podrobnejše informacije o naboru opreme (serijska oprema/dodatna oprema) oz. o obveznih kombinacijah se obrnite na izbranega trgovca z vozili znamke Volkswagen Gospodarska vozila ali uporabite naš konfigurator za vozila znamke Volkswagen Gospodarska vozila. Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Vse bruto cene so neobvezujoče, nekartelne priporočene cene, ki vključujejo 22-odstotni DDV, DMV z odbitkom in pribitkom DMV v skladu s 6. členom Zakona o DMV ter transportnimi stroški. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Navedene vrednosti porabe in emisij so bile zbrane skladno z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki. S 1. septembrom 2018 je postopek WLTP nadomestil Novi evropski vozni cikel (NEVC). Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe in emisij CO₂, izmerjene po postopku WLTP, v mnogih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEVC. Na določanje porabe in emisij CO2 posameznega vozila poleg njegove učinkovitosti porabe vplivajo tudi način vožnje, cestišče in drugi netehnični dejavniki. Predvsem zaradi dodatne in dopolnilne opreme (npr. širših pnevmatik, klimatske naprave, strešnega nosilca itd.) se lahko spremenijo relevantni parametri vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, posledično pa tudi poraba in emisije CO2. Davek na motorna vozila in bonitete se izračunajo na podlagi vrednosti, navedenih v homologaciji za ES. Merodajna vrednost emisij CO₂ za vozila, preizkušena s postopkom WLTP, je kombinirana vrednost WLTP emisij CO₂v g/km, pri električno-hibridnih vozili z možnostjo zunanjega polnjenja pa ponderirana kombinirana vrednost WLTP emisij CO₂ v g/km. Podrobnejše informacije so na voljo na spletni strani ali pri pooblaščenih trgovcih.