Sistemi za ogrevanje, prezračevanje in klimatiziranje

Spredaj toplo, zadaj sveže

Prijetna temperatura v vozniški kabini. Svež zrak v tovornem prostoru. Sistemi za ogrevanje, prezračevanje in klimatiziranje skrbijo za dobre delovne pogoje v vašem Transporterju. Pri vožnji, urejanju dokumentov ter pri natovarjanju in raztovarjanju.

Stropni zračnik

Stropni zračnik omogoča prezračevanje in odzračevanje tovornega oz. potniškega prostora.

Klimatska naprava v vozniški kabini z elektronskim uravnavanjem (brez slike)

Omogoča brezstopenjsko nastavljanje želene temperature.

Ogrevanje voznikovega in sovoznikovega sedeža (brez slike)

Ogreva sedišče in naslonjalo sedežev; temperaturo je mogoče ločeno nastaviti. 

Dodatno ogrevanje za potniški in tovorni prostor (brez slike)

Dodatno ogrevanje proizvaja dodatno toploto z dodatnim prenosnikom toplote in prezračevalno šobo na C-stebričku.

Zračno ogrevanje mirujočega vozila (brez slike)

Zračno ogrevanje mirujočega vozila programirate prek osrednje upravljalne enote ali pa ga aktivirate prek radijskega daljinskega upravljalnika. Z močjo 2.500 W pri neprekinjenem delovanju ohranja toploto v notranjosti do 48 h. 

Dodatni vodni grelnik (ogrevanje mirujočega vozila) (brez slike)

Dodatni vodni grelnik skrbi za ogrevanje notranjosti in ga je mogoče programirati za predgretje vozila. Topel zrak v notranjost pride prek prezračevalnih šob na armaturni plošči. 

Ogrevanje vetrobranskega stekla (brez slike)

Ogrevanje vetrobranskega stekla v vlažnem in hladnem vremenu pripomore k hitrejšemu izboljšanju vidljivosti. Grelni elementi so integrirani v vetrobransko steklo. 

Ogrevanje zadnjega stekla (brez slike)

Ogrevanje zadnjega stekla hitro poskrbi za boljšo vidljivost v vzvratni smeri.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Informacije za potrošnike o porabi goriva in emisijah CO2: od 1. septembra 2018 so nova vozila že homologirana v skladu z globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), realnejšim preizkusnim postopkom za merjenje porabe goriva in emisij CO2. Postopek WLTP je v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEVC). Trenutno smo zavezani posredovati informacije o vrednostih, izmerjenih v skladu z NEVC. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO2, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih v skladu z WLTP, so vrednosti NEVC za izračun DMV izpeljane iz vrednosti WLTP. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani dobavitelja osebnega avtomobila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.

Zapri
Meni
Zapri meni
Zapri

Transporter 6.1 furgon

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen