· Prvi primerek kultnega Transporterja so izdelali 8. marca 1950 v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu
· 70 let, od T1 do T6.1 - nobeno drugo gospodarsko vozilo se ne izdeluje že toliko časa
· Transporter velja za vsestransko orodje in za ikono med kombiji, enoprostorci in kompaktnimi avtodomi
8. marca pred 70 leti se je z montažne linije v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu pripeljal prvi Transporter s tovarniškim imenom Typ 2. Po Hrošču (Typ 1) se je tako na pot svetovnega prodajnega uspeha podal drugi Volkswagnov model. Do danes
je prvemu primerku te serije sledilo še več kot 13 milijonov izdelanih vozil. Danes velja za kultne že šest generacij tega modela. Svetovni popotniki ga uporabljajo kot avtodom in z njim odkrivajo skrivne kotičke po vsem svetu. Podjetja mu že od nekdaj zaupajo svoje delavce in tovor. Družine ga uporabljajo za vsakodnevne opravke. Danes se oziramo v preteklost in hkrati zremo v prihodnost tega kultnega modela.
Legendarni so že njegovi začetki. 23. aprila 1947 je nizozemski uvoznik Volkswagnovih vozil Ben Pon v svojo beležko z nekaj potezami narisal kombi. To je bila genialna ideja. Form follows function, oblika sledi funkciji - to, kar je Pon narisal na papir, je bila namreč pra-definicija kompaktnega gospodarskega vozila z maksimalno izrabo prostora: v zadku bokser motor, voznik daleč spredaj, vmes pa zelo veliko prostora. Volkswagen je pograbil to idejo in jo s svojimi konstruktorji razvil za serijsko proizvodnjo. Ponova skica zato velja kot ena od prvih zamisli za T1, prvo generacijo Volkswagnovega Transporterja. Z vsako naslednjo generacijo - od T2 do današnje T6 - se je koncept vse bolj razvijal v vsestransko orodje. Na Transporterju noben element nikoli ni bil naključje. Vsaka podrobnost je bila zasnovana natančno, ob upoštevanju funkcionalnosti, uporabnosti in oblikovne dovršenosti. Tako je nastal original svojega razreda. Kombi za prevoz oseb in tovora, sistemsko vozilo za vse mogoče nadgradnje, enoprostorec za preživljanje prostega časa in za službene potrebe, v izvedbi California pa tudi najuspešnejši avtodom na svetu.