Zapri meni

24.8.2020 Prenova med poletnimi počitnicami

Volkswagen se pripravlja na novega Multivana in ID. BUZZa

Obsežna prenova proizvodnje in modernizacija tovarne VW GV v Hannovru: Znamka tradicionalno izkorišča poletni kolektivni dopust za številne predelave in vzdrževanja na liniji končne montaže.

 

  • Priprave za novi Multivan in popolnoma električen ID. BUZZ

  • Z ukrepi pri stiskalnici bodo letno prihranili do 4.200 ton CO2 

  •  V fokusu je letos proizvodnja linija za prihodnja modela iz bullijeve družine: naslednik  Multivana (od 2021) in ID. BUZZ (od 2022).

    Volkswagen Gospodarska vozila  (VW GV) nadaljuje modernizacijo tovarne v Hannovru. Dr. Josef Baumert, član uprave za proizvodnjo in logistiko VW GV:

    " Z aktualnim ukrepi dosledno nadaljujemo avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnje. V Hannovru predelujemo celotno linijo, da bomo lahko v prihodnje poleg naših uspešnih T6.1 modelov, od naslednjega leta v eni tovarni izdelovali tudi novi Multivan z motorjem z notranjim izgorevanjem in kot hibrid ter končno tudi naš popolnoma električen ID.BUZ. Jasno znamenje in zaveza za našo tovarno."

    Med tritedenskim kolektivnim dopustom  (tedni 31 do 33) , kakor tudi med dodatnim tednom zmanjšane proizvodnje, je bilo izvedeno več kot 500 ukrepov za vzdrževanje in posodobitev proizvodnje. V centru pozornosti je bila integracija proizvodnje novega Multivana in električnega  ID. BUZZa.

    Vodja obrata Thomas Hahlbohm:

    "Z demontažo naprav in vgradnjo novih linij je prihodnost naše tovarne končno vidna.  Za vsa področja proizvodnje je zaposlenih več kot 2.000 ljudi, ki se ukvarjajo s sistemi za nove generacije vozil, oziroma integracijo le teh v obstoječe procese."

    Poleg ostalega, so bili p preteklih treh tednih izvedena naslednja dela:  

  • Demontaža linije za Amarok v karoserijski delavnici, montaži in  lakirnici. Tu bo v bodoče del proizvodnje za ID. BUZZ. Ta del se razprostira na površini 34.000 kvadratnih metrov.

  • Vgradnja in prilagoditev naprav za izdelavo novega Multivana na liniji za T6.1

  • Demontaža stare linije stiskalnic: Z zagonom PXL (2015) kakor tudi posodobitvijo linije stiskalnic 100 (2020), stara linija ne bo več potrebne in zaradi tega odmontirana. Z odstranitvijo starih stiskalnic in izboljšanjem energetske učinkovitosti obstoječih naprav bodo letno prihranili okrog  4.200 ton CO2 .

  • Prilagoditve in izboljšave v lakirnici za integracijo novega Multivana, kakor tudi v montaži za integracijo novega  ID. BUZZa.

  • Vgradnja nove  BiColor lakirnice za obstoječe modele T družine, novi Multivan in ID. BUZZ

  • Na nekaterih linijah bodo od 2021 hkrati proizvajali T6.1 in njegovega naslednika (z motorjem z notranjim izgorevanjem in kot hibrid). To se tiče predvsem procesov v montaži. Med tovarniškimi počitnicami so bili zaključeni številni projekti na področju integracije teh modelov in procesov.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen