Obsežna prenova proizvodnje in modernizacija tovarne VW GV v Hannovru: Znamka tradicionalno izkorišča poletni kolektivni dopust za številne predelave in vzdrževanja na liniji končne montaže.
-
Priprave za novi Multivan in popolnoma električen ID. BUZZ
-
Z ukrepi pri stiskalnici bodo letno prihranili do 4.200 ton CO2
-
V fokusu je letos proizvodnja linija za prihodnja modela iz bullijeve družine: naslednik Multivana (od 2021) in ID. BUZZ (od 2022).
Volkswagen Gospodarska vozila (VW GV) nadaljuje modernizacijo tovarne v Hannovru. Dr. Josef Baumert, član uprave za proizvodnjo in logistiko VW GV:
" Z aktualnim ukrepi dosledno nadaljujemo avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnje. V Hannovru predelujemo celotno linijo, da bomo lahko v prihodnje poleg naših uspešnih T6.1 modelov, od naslednjega leta v eni tovarni izdelovali tudi novi Multivan z motorjem z notranjim izgorevanjem in kot hibrid ter končno tudi naš popolnoma električen ID.BUZ. Jasno znamenje in zaveza za našo tovarno."
Med tritedenskim kolektivnim dopustom (tedni 31 do 33) , kakor tudi med dodatnim tednom zmanjšane proizvodnje, je bilo izvedeno več kot 500 ukrepov za vzdrževanje in posodobitev proizvodnje. V centru pozornosti je bila integracija proizvodnje novega Multivana in električnega ID. BUZZa.
Vodja obrata Thomas Hahlbohm:"Z demontažo naprav in vgradnjo novih linij je prihodnost naše tovarne končno vidna. Za vsa področja proizvodnje je zaposlenih več kot 2.000 ljudi, ki se ukvarjajo s sistemi za nove generacije vozil, oziroma integracijo le teh v obstoječe procese."
Poleg ostalega, so bili p preteklih treh tednih izvedena naslednja dela:
-
Demontaža linije za Amarok v karoserijski delavnici, montaži in lakirnici. Tu bo v bodoče del proizvodnje za ID. BUZZ. Ta del se razprostira na površini 34.000 kvadratnih metrov.
-
Vgradnja in prilagoditev naprav za izdelavo novega Multivana na liniji za T6.1
-
Demontaža stare linije stiskalnic: Z zagonom PXL (2015) kakor tudi posodobitvijo linije stiskalnic 100 (2020), stara linija ne bo več potrebne in zaradi tega odmontirana. Z odstranitvijo starih stiskalnic in izboljšanjem energetske učinkovitosti obstoječih naprav bodo letno prihranili okrog 4.200 ton CO2 .
-
Prilagoditve in izboljšave v lakirnici za integracijo novega Multivana, kakor tudi v montaži za integracijo novega ID. BUZZa.
-
Vgradnja nove BiColor lakirnice za obstoječe modele T družine, novi Multivan in ID. BUZZ
-
Na nekaterih linijah bodo od 2021 hkrati proizvajali T6.1 in njegovega naslednika (z motorjem z notranjim izgorevanjem in kot hibrid). To se tiče predvsem procesov v montaži. Med tovarniškimi počitnicami so bili zaključeni številni projekti na področju integracije teh modelov in procesov.