- ID. Buzz Cargo je še pred prihodom na trg prejel prestižno panožno nagrado "mednarodni dostavnik leta 2023"
- Nagrado so podelili na sejmu IAA Transportation v Hannovru
- Za ID. Buzz že več kot 13.700 naročil z vsega sveta, od tega polovica za različico ID. Buzz Cargo
Hannover/Cham - Model ID. Buzz Cargo je prejel prestižno panožno nagrado "mednarodni dostavnik leta 2023" (International Van Of The Year oz. IVOTY). Carsten Intra, predsednik uprave znamke Volkswagen Gospodarska vozila (VW GV), je na otvoritvenem večeru združenja VDA z naslovom "Stars Of The Year" prevzel nagrado od Jarlatha Sweeneyja, predsednika žirije IVOTY.
To pomeni, da je model ID. Buzz Cargo to prestižno mednarodno nagrado prejel še pred prihodom na trg. Vozilo je bilo razvito izključno za baterijski električni transport in bo ob dobavi kupcem imelo nevtralno ogljično bilanco. Carsten Intra: "Zelo smo veseli in ponosni, da smo prejeli to pomembno nagrado za ID. Buzz Cargo. Velika hvala žiriji IVOTY in vsem zaposlenim pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila, ki so zaslužni za to, da je ID. Buzz Cargo postal najboljši dostavnik v svojem razredu."
Predsednik IVOTY Jarlath Sweeney je nagrado podelil v imenu skupno 34 mednarodnih novinarjev s področja gospodarskih vozil, ki sestavljajo žirijo IVOTY: "Ne zgodi se pogosto, da se pojavi popolnoma nov koncept vozila, ki je na trgu takoj deležen tolikšne pozornosti. Čestitke razvojni ekipi znamke Volkswagen Gospodarska vozila za to edinstveno vozilo."
Električni dostavnik
ID. Buzz in ID. Buzz Cargo sta že na voljo za naročila, v slovenske
prodajne salone pa prideta ob koncu leta. Kot enoprostorec (ID. Buzz) ponuja
novi model dovolj prostora za pet oseb in dobrih 2.200 litrov prtljage. Kot furgon
(ID. Buzz Cargo) ima lahko dva ali tri sedeže ter 3,9 m3 tovornega
prostora. Prvi modeli bodo v dolžino merili 4,71 metra, kasneje pa bo sledila
še XL-različica, v kateri bo možnih šest ali sedem sedišč. Za začetek bo
ID. Buzz opremljen s 150-kilovatnim motorjem v zadku in z baterijo s
kapaciteto 77 kWh, ki jo bo mogoče polniti s polnilno močjo do 170 kW. V
načrtu je tudi zadnji pogon z dvema elektromotorjema.