Nov logotip in nova digitalna uporabniška izkušnja: Znamka Volkswagen Gospodarska vozila predstavlja svojo novo podobo – sočasno z znamko Volkswagen Osebna vozila.
- Heinz-Jürgen Löw: "Pravi trenutek za novo podobo znamke"
- Spremenjeni so bili tako logotip znamke kot tudi marketing in komunikacija
Človek v središču. Znamka Volkswagen Gospodarska vozila še nikoli ni bila bližje svojim strankam: "Ravno zdaj začenjamo s prenovo serije T6, ki je bolj digitalna, bolj povezana in modernejša kot kadar koli doslej," je dejal Heinz-Jürgen Löw, direktor prodaje in marketinga. "Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je od začetka letošnjega leta z modelom ID. Buzz odgovorna za vozilo, ki ima po mojem mnenju v družini ID. najmočnejši emocionalni naboj. Za prenovo podobe znamke zato ne bi mogli izbrati boljšega trenutka."
Tobias Volkmer, vodja marketinga in produktnega marketinga znamke Volkswagen Gospodarska vozila: "Naš marketing je vedno bolj digitalen in povezan. Naš cilj je, da bi bili za stranke na dosegu roke in da bi se jih dotaknili na čustveni ravni." Znamka Volkswagen Gospodarska vozila naj bi bila popolnoma vključena v razvojni postopek podobe znamke. "Pri prilagajanju za Volkswagen Gospodarska vozila smo veliko pozornosti posvetili temu, da bi razvili prilagojeno interpretacijo za naše ciljne skupine. Pri tem najpomembnejšo vlogo igra pristnost," je dejal Volkmer.
Preobrat znamke bo vse bolj opazen: od slikovne govorice, prek celostne grafične podobe vseh tiskovin, spletne strani kot tudi trgovskih partnerjev pa vse do samega Volkswagnovega znaka, logotipa - vse se bo postopoma spremenilo. To bo dodatno poudarilo preobrat znamke od klasičnega proizvajalca lahkih gospodarskih vozil do modernega ponudnika mobilnostnih rešitev za prihodnost.