Letos so se kandidati prvič pomerili v vseh petih kategorijah. V letu 2019 namreč ni bilo kandidatov v kategoriji slovenski Poltovornjak leta, smo pa premierno v Sloveniji uvedli kategorijo Električno gospodarsko vozilo leta. Pri letošnjem glasovanju so v prvem delu izbora kandidatom glasove prisodili bralci obeh revij z elektronskim glasovanjem. V drugem delu pa je svoje odločitve izrazila še strokovna novinarska žirija revij Transport & Logistika in Mehanik in voznik, ki je kandidate ocenjevala po posameznih kriterijih. Tako kot v preteklih letih je bila odločitev, kateremu kandidatu nameniti največ točk, izredno težka.
Najtežja je bila odločitev v kategoriji Slovenski dostavnik leta 2020, kjer se je pomerilo kar šest kandidatov, izmed katerih se je bilo treba odločiti tudi med štirimi modeli dveh različnih proizvajalcev. Na koncu je kljub temu preprečljivo zmagal Volkswagnov Caddy, ki je tudi s strani bralcev prejel daleč največ glasov.