Meni
Zapri meni
Zapri

e-mobilnost Naš cilj: celostna ponudba za trajnostno mobilnost

e-mobilnost Naš cilj: celostna ponudba za trajnostno mobilnost

Mobilnost želimo narediti čistejšo in učinkovitejšo - in sicer na celosten način. Novi ID. Buzz je dober primer za ta pristop. S tem se pomagamo narediti prehod na podnebno ozaveščeno e-mobilnost privlačnejši in z obsežnimi storitvami iz koncerna Volkswagen lahko našim strankam ponudimo skoraj vse: od inovativnih e-modelov prek inteligentnih rešitev za polnjenje vse do trajnostnega recikliranja.

Cena od (vklj. z DDV)
58.795,-
Cena od (brez DDV)
48.192,-
Največja uporabna moč (kW)
210
kW
Največja uporabna moč (PS)
286
KM
Največja 30-minutna moč (kW)
89
kW
Največja 30-minutna moč (KM)
121
KM
Poraba
19,1 - 19,6
kWh/100 km
Emisije CO₂
0
g/km
Vlečna obremenitev z zavoro
(pri 12-odstotnem naklonu) do
1.200
kg

Največji doseg po WLTP7

420 km

Čas polnjenja od 5 % do 80 %8:

pribl. 30 minut

Elektromobilnost s celostnim pristopom: inovativna mobilnost z modeloma ID. Buzz in ID. Buzz Cargo

Naš 360-stopinjski pristop za e-mobilnost

 

Podnebne spremembe so eden največjih in najpomembnejših izzivov današnjega časa. Zato smo se pridružili prizadevanjem za doseganje ciljev pariškega sporazuma o podnebnih spremembah in si zastavili ambiciozne cilje. Prevzemamo odgovornost za celoten delež v vrednostni verigi naših vozil in želimo do leta 2050 postati podjetje z nevtralno bilanco CO2. Novi ID. Buzz je prvi minibus znamke Volkswagen, ki je bil že v osnovi razvit kot električno vozilo - od prve skice do zadnje kljuke. Je bistvena sestavina v našem celostnem 360-stopinjskem pristopu za e-mobilnost - od dobavne verige prek proizvodnje in faze uporabe pa vse do recikliranja. Le s celostno trajnostnim delovanjem bomo lahko dosegli svoje cilje. Zato vam bomo ID. Buzz dostavili z nevtralno bilanco CO21, poleg tega pa je z opcijo ID. Charger2 na voljo tudi primerna, opcijska stenska polnilna postaja za vaš dom. Če ta dodatno deluje tudi s certificirano zeleno elektriko Volkswagen Naturstrom®2, ki je 100-odstotno pridobljena iz obnovljivih virov energije, se boste s svojim ID. Buzzom vozili z ničelnimi emisijami CO2 in podnebno ozaveščeno. Tako bo električni Bulli spremenil naše podjetje in našo mobilnost - na trajnosten način.

Preprosto polnjenje doma z lastno stensko polnilno postajo

Električno vozilo vključuje individualen, trajnostni ekosistem, ki se prilagaja vaši mobilnosti. Če želite preprosto polniti doma, si lahko priskrbite ID. Charger2, pametno, zmogljivo stensko polnilno postajo. Modela Connect in Pro omogočata dostop do interneta in ju je prek aplikacije mogoče upravljati na daljavo. Vaš ekosistem bo zaokrožen z uporabo Volkswagen Naturstrom®2 - certificirane CO2-nevtralne zelene električne energije za vaš dom. Tako se boste z ID. Buzzom vozili še posebej prijazno do podnebja.

Polnjenje na poti: udobno in prilagodljivo

Medtem ko ste se morali z avtomobilom z motorjem z notranjim zgorevanjem po gorivo peljati na bencinski servis, lahko zdaj ID. Buzz polnite, kadar je tako ali tako v mirovanju - tudi na poti. Na primer na polnilni postaji v službi, na javni polnilnici ob avtocesti, pred supermarketom, v parkirni hiši ali v soseski pri prijateljih. Največja polnilna moč pri običajnem polnjenju z izmeničnim tokom (AC) znaša največ 11 kW. Pri hitrem polnjenju (DC) - na primer ob avtocesti - lahko traja pribl. 30 minut3, da se baterija ID. Buzza napolni s 5 % na 80 %, če je na voljo največja moč polnjenja, ki znaša do 170 kW. V prihodnosti bo postopek polnjenja še enostavnejši, saj boste zaradi tehnologije Plug & Charge2 morali le še priključiti polnilni vtič in polnjenje se bo že začelo. Pri tej tehnologiji se bodo vaši podatki za overitev enkratno shranili v vozilu. Zatem polnilna postaja avtomatsko prepozna, kdo ste, kar doprinese k večjemu udobju. Tehnologija Plug & Charge2 je deloma na voljo od leta 2022 naprej - uvedba poteka postopoma v skladu z ISO-standardom - in v prihodnje vam bo dostopnih vedno več polnilnih postaj s to tehnologijo. Kjer funkcija Plug & Charge2 ni omogočena, lahko še naprej enostavno uporabljate svojo polnilno kartico We Charge4 ali pa postopek polnjenja zaženete prek funkcije We Charge v sklopu aplikacije We Connect ID5. Obračunavanje tudi tukaj poteka avtomatsko - preprosto in pregledno. Za iskanje prostega polnilnega mesta na več kot 310.000 polnilnih točkah po vsej Evropi lahko enostavno uporabite pametno storitev polnjenja We Charge. Tako boste z ID. Buzzom kamorkoli prispeli sproščeni - in to v enem največjih in najhitreje rastočih polnilnih omrežij v Evropi.

Baterije in recikliranje: zagotovljena dolga življenjska doba

Elektromotorji v nasprotju z motorji z notranjim zgorevanjem skoraj ne potrebujejo vzdrževanja, saj pri njih ni delov, kot je zobati jermen, za katere je značilna obraba, pa tudi menjava olja ni potrebna. To pomeni daljše servisne intervale, se pravi manj obiskov servisnih delavnic z nižjimi stroški vzdrževanja. Sodobna električna vozila, kot je novi ID. Buzz, so zasnovana za dolgotrajno delovanje. Zato številne potencialne stranke ponavadi najbolj zanima naslednje vprašanje: Kako dolgo zdrži baterija? Litij-ionska visokonapetostna baterija v ID. Buzzu ima visoko energijsko in močnostno gostoto. Poleg tega ne potrebuje vzdrževanja, ima visoko ciklično odpornost in nizko stopnjo samopraznjenja. Na njeno življenjsko dobo pa vseeno lahko vplivajo faktorji, kot so število in vrsta postopkov polnjenja (AC/DC), upoštevanje mej napolnjenosti ali temperatura okolice. To s časom neizogibno vodi v zmanjšanje dosega. 

Z novim ID. Buzzom stavite na visoko kakovost. Za njegovo litij-ionsko visokonapetostno baterijo vam za obdobje osem let ali do 160.000 prevoženih kilometrov jamčimo, da bo njena uporabna neto energijska vrednost znašala najmanj 70 %5. Stare baterije pa vseeno ne pristanejo na smetišču. Prav nasprotno: bistveno lahko prispevajo k prizadevanjem, da bi naša celostna strategija postala še bolj trajnostna. Sem sodi uporaba v skladu s konceptom "second life", pri kateri baterije po njihovem življenju v vozilu uporabimo na primer kot hranilnike energije. Hkrati pa se v procesu predelave trudimo reciklirati zelo visok delež surovin. Tako lahko v našem pilotnem obratu v tovarni v Salzgittru že danes recikliramo do 97 odstotkov surovin za baterije, kot so nikelj, baker in litij.

Več o visokonapetostni bateriji

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen