Meni
Zapri meni
Zapri

Caddy v središču: nova zadnja prema

Caddy v središču: nova zadnja prema

Lorem ipsum vix at error vocibus, sit at autem liber? Qui eu odio moderatius, populo pericula ex his. Mea hinc decore tempor ei, postulant honestatis eum ut. Eos te assum elaboraret, in ius fastidii officiis electram.

Čas branja: pribl. 3 minute

  • Toga prema z vzdolžnimi vodili in panhardovim drogom

  • Vijačne namesto listnatih vzmeti

  • Agilno podvozje, ki je zaradi nove zadnje preme tudi bolj kompaktno

  • Možna vgradnja štirikolesnega pogona 4MOTION kot tudi jeklenk za CNG-plin pri Caddyju TGI ali realizacija izrezov v zadku za namestitev klančin

  • V Caddy Cargo je zdaj med zadnjima kolesnima ohišjema euro palete mogoče naložiti tudi v prečni smeri

    Za optimizacijo udobja pri vožnji so namesto dosedanjih listnatih vzmeti kot pri prejšnjih generacijah vozila uporabili konstrukcijo z vijačnimi vzmetmi. Kljub temu vozilo še vedno prenese visoke obremenitve. Toga prema z vzdolžnimi vodili in panhardovim drogom je prostorsko zelo varčna: tako je na njej dovolj prostora za diferencial štirikolesnega pogona pri modelu Caddy 4MOTION ali za plinske jeklenke pri prihajajočem modelu Caddy TGI z alternativnim pogonom na CNG. To pa še niso vse možnosti: vozilo je prilagojeno za naknadno vgradnjo klančin za osebe na invalidskih vozičkih, v različico Caddy Cargo pa je mogoče naložiti dve euro paleti.

    Nova zadnja prema, ki je realizirana kot toga prema z vzdolžnimi vodili in panhardovim drogom, je pri Caddyju popolna novost: izjemno robustna zadnja prema je zasnovana in nastavljena tako, da ne glede na stopnjo natovorjenosti ob bistveno večji agilnosti zagotavlja suverenost, ki smo je pri Caddyju že vajeni, obenem pa tudi kar največ udobja pri vožnji. Za izboljšanje udobja pri vožnji se namesto dosedanjih listnatih vzmeti uporablja konstrukcija z vijačnimi vzmetmi. Njena izjemna robustnost omogoča široke možnosti uporabe - vozilo lahko uporabljamo bodisi za družinske izlete ali za delo na gradbišču.

    Kompaktna konstrukcija, ki zasede malo prostora, omogoča z zgornjimi in spodnjimi vzdolžnimi vodili, blažilniki, cevjo preme, že omenjenimi vijačnimi vzmetmi in panhardovim drogom v kombinaciji s širšim kolotekom - 1.603 mm na zadnji premi pri 17-palčnem podvozju - večjo notranjo širino med kolesnima ohišjema; ta pri modelu Caddy Cargo meri 1,23 m in s tem omogoča natovarjanje euro palet tudi v prečni smeri. Prema poleg tega dopušča integracijo različnih pogonskih konceptov - od klasičnega pogona spredaj in štirikolesnega pogona do alternativnih pogonskih sistemov novega Caddyja. Prav tako so mogoče posebne nadgradnje - na primer za klančine, ki omogočajo uporabo vozila tudi osebam v invalidskih vozičkih.

    Za sprednjo premo je uporabljen preizkušeni McPhersonov koncept, ki pa je posebej prilagojen potrebam novega Caddyja: novo podvozje Caddyja združuje koncept prem, ki zagotavlja agilnost in udobje osebnega avtomobila ter praktične prednosti dostavnika. Sprednjo premo odlikujeta spremenjena in izboljšana kinematika ter nova nastavitev krmiljenja in blaženja. Omeniti velja tudi dodatno ojačano izvedbo prem za gospodarska vozila.

    Novi krmilni sistem Caddyja omogoča večjo vodljivost. V primerjavi s prejšnjim modelom zagotavlja dosti bolj neposreden prenos krmilne sile. Zato volana pri manevriranju, med vožnjo po mestu ali po regionalnih cestah ni treba tako močno obračati. Od skrajno leve do skrajno desne točke obračanja sta zdaj potrebna le še 2,5 zasuka volana namesto trije kot prej. Celo obračalni krog meri samo 11,4 m.

    S kombinacijo obeh prem je bilo s podvozjem Caddyja mogoče doseči konkretno več udobja pri vožnji in boljšo vozno dinamiko. Inženirji pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila so dosegli večjo prečno togost ob 30‑odstotno manjši vzdolžni togosti in s tem krajše odzivne čase pri obračanju volana ter mehkejše, prijetnejše vzmetenje. Poleg tega se je izboljšala nagibna togost. Za optimalni nadzor nad nadgradnjo do maksimalne obremenitve zadnje preme skrbi prilagodljivo blaženje.

    Ravno tako kot pri modelih Caddy s pogonom spredaj se toga zadnja prema z vzdolžnimi vodili in panhardovim drogom uporablja tudi za modele s štirikolesnim pogonom 4MOTION. S tem so dobre vozne in komfortne lastnosti Caddyjevih različic s pogonom spredaj kombinirane s prednostmi pri vlečni sili, ki jih zagotavlja štirikolesni pogon 4MOTION. Za razliko od prejšnjega modela sklopka štirikolesnega pogona in diferencial nista več montirana na nosilcu preme, temveč na šasiji. S tem se je močno zmanjšala nevzmetena masa zadnje preme. Za potrebe umestitve sklopke štirikolesnega pogona so zadnjo premo spremenili tako, da je nosilec preme pri modelih 4MOTION speljan za vijačnimi vzmetmi. V prihodnje bodo pri Caddyju to izrabili tudi za vgradnjo jeklenk za CNG-plin pri različici TGI.

    Kot smo omenili, nova zadnja prema poleg tega tudi omogoča, da je v Caddyju Cargo zdaj mogoče euro palete (1.200 mm x 800 mm) v zadek naložiti v prečni smeri, pri izvedbi Caddy Cargo Maxi pa je mogoče v vozilo naložiti dve paleti - po želji prečno/prečno ali prečno/vzdolžno. Pri tem je paleto, ki bo naložena prečno, v vozilo mogoče natovoriti in raztovoriti tudi skozi bistveno širša drsna vrata (840 mm) različice Maxi.

    Nova, že peta generacija Caddyja, prodajne uspešnice, ki so jo v štirih generacijah prodali že v več kot treh milijonih primerkov, ima s tem še eno konkurenčno prednost, ki tudi za uporabnike pomeni veliko prednost: izboljšano podvozje novega Caddyja zagotavlja večje udobje za potnike in novo razsežnost možnosti za prevoz blaga, orodja in materiala.

    Novi Caddy kot vsestranski model znamke Volkswagen Gospodarska vozila temelji na prečni modularni platformi (MQB), na kateri je izdelan tudi Golf. Poleg podvozja z inovativno zadnjo premo in z neposredno krmiljeno sprednjo premo se lahko Caddy pohvali še z mnogimi drugimi novimi tehnologijami, zaradi katerih je zdaj še bolj praktičen, učinkovit in suveren.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen