(pri 12-odstotnem naklonu) do
Vse poti so cilj
Ustvarjen je za ljudi, ki z vozilom opravijo več kot le vožnjo od točke A do točke B: novi Amarok je vsestranski talent na štirih kolesih. Opremljen je s sodobno tehnologijo, tako da bo suvereno kos vašim izzivom: ne glede na vremenske razmere se ta mogočni delovni stroj dobro znajde na domala vsakem terenu. Z novo, edinstveno oblikovno zasnovo pa bo povsod tudi pravi magnet za oči. Preverite, zakaj je novi Amarok odlična kombinacija gospodarskega vozila in prestižnosti znamke VW GV
To je dizajn
Moč, suverenost in agilnost v skoraj vseh situacijah - to je novi Amarok, vrhunski pickup znamke Volkswagen Gospodarska vozila. Njegovi geni govorijo o terenskih zmogljivostih, njegov dizajn pa poudarja izjemne vsestranske lastnosti: od elegance Amaroka Aventura do robustnosti Amaroka PanAmericana - zunanjemu dizajnu dajejo pečat značilni razlikovalni elementi vsake od petih linij opreme. Od različnih mrež hladilnika do na novo oblikovanih stilskih lokov ali športnih lokov in stopnic - novi Amarok ne pušča neizpolnjenih želja.
To je offroad
Zakaj je novi Amarok pravi, čistokrvni terenec? Z novimi tehnologijami, več voznimi režimi, varnostnimi blazinami in več kot 25 asistenčnimi sistemi ponuja boljše terenske zmogljivosti kot njegov predhodnik. Predvsem pri izvedbah karoserije, podvozja, motorja in menjalnika so se terenske zmogljivosti bistveno izboljšale, od spremenjenih dimenzij do bistveno večje prevozne globine vode. Velika vstopni in izstopni kot ter večji odmik od tal omogočajo boljšo offroad mobilnost. Skratka: več terenskih zmogljivosti, več terenskega občutka - preprosto več Amaroka.
To je multitalent
Ne glede na to, ali nakladate material, vlečete tovor ali premagujete razgiban teren. Bodisi v mestu, na podeželju ali na terenu. Novi Amarok ponuja popolno vsestranskost - bodisi v osnovni različici Amarok ali kot Amarok Aventura. Novi Amarok je v primerjavi s predhodnikom v mnogočem večji. S številnimi pametnimi funkcijami zagotavlja še boljšo pripravljenost za intenzivnejšo uporabo. Na primer vlečna kljuka za priklopne obremenitve do 3,5 tone: zdaj je na voljo za vsa vozila z avtomatskim menjalnikom. Ali pa tovorna površina: med kolesnima ohišjema ponuja dovolj prostora za prečno naloženo euro paleto, ki jo je mogoče pritrditi s čvrstimi obročki. Zaradi tega - in še marsičesa drugega - je to res vsestransko gospodarsko vozilo. Z novo komfortno opremo, več kot 25 asistenčnimi sistemi, varnostnimi blazinami in številnimi paketi za zunanjost je to pickup, ki blesti tako pri prevozu ljudi kot tudi pri prevozu tovora. Bodisi v mestnem okolju - ali daleč stran od ustaljenih poti.
Od osnovne do vrhunske opreme: vedno Amarok!
Novi Amarok znamke Volkswagen Gospodarska vozila omogoča, da je delo še bolj udobno - vsaj tisti del, ki je povezan z mobilnostjo in transportom. Novi Amarok namreč v serijski in dodatni opremi ponuja prvovrstno udobje v kombinaciji s pametnimi infotainment sistemi in sodobnimi asistenčnimi sistemi - in to v veliko večjem obsegu kot njegov predhodnik. Tukaj lahko spoznate nekatere od številnih vrhunskih funkcij.
To je Amarok. Novi pickup znamke Volkswagen Gospodarska vozila.
Novi Amarok je bil razvit povsem na novo. S sodobno tehnologijo in novo oblikovno zasnovo združuje že znano robustnost z novim udobjem na ravni prestižnega segmenta. Zaradi svoje vsestranskosti je zelo poseben - in ravno vsestranskost se kaže tudi v številnih dodatkih in paketih opreme. To vam daje še več možnosti, da najdete svoj sanjski avto.
Udobni in pomembni: asistenčni sistemi
Novi Amarok je bil razvit povsem na novo. S sodobno tehnologijo in novo oblikovno zasnovo združuje že znano robustnost z novim udobjem na ravni prestižnega segmenta. Zaradi svoje vsestranskosti je zelo poseben - in ravno vsestranskost se kaže tudi v številnih dodatkih in paketih opreme. To vam daje še več možnosti, da najdete svoj sanjski avto.
Asistenčni sistemi za več udobja
Med postopkom parkiranja lahko voznika z zvočnimi signali opozarja14 na zaznane ovire pred in za vozilom ter na zaslonu tudi optično prikazuje oddaljenost od ovir.
Asistenca za ohranjanje smeri združuje različne komponente in vključuje opozorilnik za zapustitev voznega pasu, podporo za ohranjanje smeri in zaznavanje utrujenosti voznika. Prek večfunkcijske kamere lahko14 snema vozni pas, po katerem vozi vozilo, in od hitrosti 60 km/h z zasukom volana v nasprotno smer korigira nenamerno skrenitev z voznega pasu. Pri tem lahko asistenca voznika hkrati opozori z zvočnim signalom in prikazom opozorila v večfunkcijskem prikazovalniku.
Lahko avtomatsko upošteva omejitve hitrosti, na primer pri vožnji čez začasno gradbišče, in po prenehanju teh omejitev spet pospeši na prvotno nastavljeno hitrost14.
Lahko14 pomaga ohranjati pravilno razdaljo do spredaj vozečega vozila. V zastojih ali mestnem prometu lahko po kratkotrajni zaustavitvi ponovno spelje. Medtem ko je za avtomatske menjalnike na voljo sistem ACC+, ki omogoča zaviranje vozila do popolne zaustavitve, je za ročne menjalnike na voljo običajni sistem ACC. Pri njem je med zaviranjem treba pravočasno prestaviti v nižjo prestavo, da se motor ne izključi.
Popolnoma avtomatska parkirna asistenca vam pomaga pri parkiranju in odparkiranju14. Pri bočnem parkiranju lahko izvede večkratno korigiranje. Ko voznik prestavi v vzvratno prestavo, sistem prevzame nalogo vrtenja volana. Voznik mora le pritiskati na pedal za plin in zavirati, nadzorovati postopek in po potrebi poseči v upravljanje vozila. Sistem lahko pomaga tudi pri vzvratnem izvozu s parkirnega mesta. Če se voznik ob kritičnem približevanju drugega vozila ne odzove na zvočno opozorilo, lahko sledi poseg zavornega sistema.
Asistenca za zaviranje v sili, ki je v EU serijska, je vedno kombinirana z mestno funkcijo zaviranja v sili, pomočjo pri izogibanju oviram in asistenco za zavijanje levo. Sistem Front Assist lahko v smeri vožnje s senzorji zaznava pešce, kolesarje in vozila ter voznika opozarja na zaznane nevarne situacije14. Če voznik ne reagira pravočasno, lahko sistem izvede samodejno zaviranje v sili in v kritičnih situacijah vozniku pomaga obvoziti oviro14. Asistenčni sistem lahko zazna morebitno bližajoče se trčenje in se odzove tako, da aktivira zavore, da bi se vozilo pred trkom upočasnilo ali ustavilo in se v najboljšem primeru izognilo trčenju144.
Pri zavijanju z vključenimi smerniki asistenca za zavijanje levo nadzoruje prečkanje levega pasu in lahko v kritičnih situacijah vozilo povsem ustavi14.
Asistenčni sistemi za pomoč pri vožnji
Kamera na vetrobranskem steklu ves čas analizira vozila spredaj ali na sosednjem voznem pasu14. Pri določeni hitrosti sistem Light Assist samodejno vključi dolge luči. Opcijski matrični LED-žarometi IQ.Light optimalno osvetljujejo cestišče in njegov rob. Če vam nasproti pripelje vozilo, sistem Dynamic Light Assist14, 19 s selektivnim izklopom svetlobnih snopov poskrbi, da ga vaše luči ne zaslepijo. Moč dolgih luči se zaradi tega le minimalno zmanjša, zato preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi ni več potrebno. Takoj ko vozilo odpelje mimo vas, dolge luči spet zasvetijo s polno močjo.
Če je vaš Amarok opremljen z opcijskimi matričnimi LED-žarometi IQ.Light, od tega nimate koristi le vi, temveč tudi nasproti vozeči vozniki. Matrični LED-žarometi IQ.Light zagotavljajo dinamično zatemnitev dolgih luči, statične smerno prilagodljive luči in večje udobje z izboljšano osvetlitvijo bližnje okolice pri vzvratni vožnji14.
Area View vozniku omogoča panoramski pogled okoli vozila, kar je lahko še posebej koristno pri manevriranju ali parkiranju. Izbirate lahko med več pogledi štirih kamer na vseh straneh vozila - vključno s 360-stopinjskim pogledom na vozilo od zgoraj.
Antiblokirni zavorni sistem lahko prepreči blokiranje koles, na primer pri zaviranju, in s tem ohrani vodljivost vozila.14 Elektronski stabilizacijski program lahko z načrtnim zaviranjem posameznih koles prepreči podkrmiljenje ali prekrmiljenje.14
Ta sistem lahko zazna, da se je voznikova koncentracija zmanjšala, in ga na to opozori s 5-sekundnim zvočnim signalom, z napotkom na zaslonu v kombiniranem instrumentu pa ga pozove, naj naredi postanek14. Če voznik v naslednjih 15 minutah ne naredi odmora, se opozorilo enkrat ponovi.
Pred in med vožnjo voznika seznanja s trenutnim tlakom v pnevmatikah in ga lahko opozori na morebiten padec tlaka14. V vseh kolesih so senzorji, ki prek radijskega signala javljajo tlak in temperaturo.
S prepoznavanjem prometnih znakov voznika opozori, da na avtocesto vstopa z napačne strani14.