(pri 12-odstotnem naklonu) do
Prilagodljiv kot še nikoli doslej – nove konfiguracije sedežev
Multivan že desetletja navdušuje družine, rekreativne športnike in zaposlene. Še posebej priljubljen je njegov potniški prostor, ki je premišljen do najmanjše podrobnosti. Novi Multivan se ponaša s še večjo variabilnostjo, prilagodljivostjo in funkcionalnostjo. Povsem ravna tla so popolna podlaga za enojne sedeže, ki so prvič na voljo serijsko. V kombinaciji z robustnimi sredinskimi vodili, ki segajo do armaturne plošče, so možne sedežne kombinacije, o katerih ste do zdaj lahko samo sanjali.
Sproščeno potovanje v smeri vožnje
5 sedežev
5 sedežev s previsom
7 sedežev
7 sedežev s previsom
5 sedežev
5 sedežev s previsom
7 sedežev
7 sedežev s previsom
Opremska izvedba Multivan je serijsko opremljena s petimi udobnimi enojnimi sedeži. Pri opremskih izvedbah Life in Style je skupno sedem sedežnih mest. Vsak sedež v potniškem prostoru je mogoče posamezno poklopiti, v določenem območju pomakniti in enostavno odstraniti, saj ima za pribl. 25 % manjšo maso. Rezultat so številne sedežne kombinacije. Če na primer potrebujete dodatni prostor za prtljago, lahko sedeže tretje sedežne vrste pomaknete naprej. Če novi Multivan naročite s serijsko konfiguracijo sedežev, so zategovalniki pasov zunanjih enojnih sedežev vedno pritrjeni neposredno na karoserijo. Sredinski sedež ima integriran tritočkovni avtomatski varnostni pas in ga je mogoče poljubno pomikati po potniškem prostoru.
- Masa zunanjega sedeža (glede na opremo): pribl. 23-29 kg
- Masa sredinskega sedeža (glede na opremo): pribl. 27-29 kg
Vis-à-vis1 – idealno za službo in otroke
Vis-á-vis1
Vis-á-vis1 L2
Vis-á-vis1
Vis-á-vis1 L2
Novi Multivan lahko po želji naročite z dvema sedežema z integriranimi pasovi1 za drugo sedežno vrsto. Tako dobite še več sedežnih kombinacij, med katerimi je tudi sedenje vis-à-vis. Oba sedeža z integriranimi pasovi1 lahko v le nekaj potezah odstranite, obrnete in pritrdite v sistem vodil v nasprotni smeri vožnje. To ima številne prednosti, zlasti na daljših počitniških potovanjih ali v mobilni pisarni. Otroci se lahko igrajo skupaj. Sestanek s sodelavci pa kratko malo poteka na zložljivi večfunkcijski mizici1. Tako, kot ste tega vajeni pri Multivanu.
- Masa zunanjega sedeža (glede na opremo): pribl. 23-29 kg
- Masa sedeža z integriranimi pasovi (glede na opremo): pribl. 27-29 kg
Dolžina, višina, širina – mere Multivana2
Multivan, Life, Style in Energetic | Multivan, Life, Style in Energetic s previsom | |
---|---|---|
Dolžina vozila v mm | 4.973 | 5.173 |
Dolžina vozila z vlečno kljuko v mm | 5.076 | 5.276 |
Širina vozila brez zunanjih ogledal v mm | 1.941 | 1.941 |
Širina vozila z zunanjima ogledaloma v mm | 2.252 | 2.252 |
Višina vozila v mm | 1.907³ | 1.907³ |
Dolžina previsa zadaj v mm | 897 | 1.097 |
Višina notranjosti z normalno streho v mm | 1.312 | 1.312 |
Višina notranjosti s panoramskim strešnim oknom v mm | 1.346 | 1.346 |
Širina odprtine za drsna vrata v mm | 931⁴ | 931⁴ |
Dolžina dna prtljažnega prostora za 1. sedežno vrsto v mm | 2.425 | 2.625 |
Dolžina dna prtljažnega prostora za 3. sedežno vrsto v mm | 461 | 661 |
Največja širina prtljažnega prostora v mm | 1.665 | 1.665 |
Največja širina prtljažnega prostora za 3. sedežno vrsto v mm | 1.245 | 1.245 |
Širina med kolesnima ohišjema v mm | 1.207 | 1.207 |
Prtljažna površina za 1. sedežno vrsto v m² | 3,3 | 3,5 |
Višina spodnjega roba prtljažnega prostora v mm | 580 | 583 |
Največja širina vratne odprtine zadaj v mm | 1.312 | 1.312 |
Višina vozila pri odprtih zadnjih dvižnih vratih v mm | 2.143 | 2.146 |
Minimalni obračalni krog v m | cca. 12,1 | cca. 12,1 |
Nova ponudba pogonov – od eHybrida do dizla5
Multivan je na voljo s številnimi pogonskimi sistemi, ki jih še ne poznate. Poleg še učinkovitejših motorjev TSI in TDI5 je prvič na voljo eHybrid. Kombinacija zmogljivega turbobencinskega motorja in elektromotorja brez lokalnih emisij vam omogoča, da razdaljo do 50 kilometrov6 prevozite na izključno električni pogon. Na daljših relacijah sistem avtomatsko vključi še motor TSI in s tem poveča doseg.
Multivan je že na voljo s priključnohibridnim pogonom. Z njim se lahko po mestu vozite v električnem načinu z ničelnimi emisijami CO2. Hkrati je zaradi velike litij-ionske baterije s 10,4 kWh (neto kapaciteta) doseg zasnovan tako, da lahko razdaljo do 60 kilometrov prevozite v popolnoma električnem načinu. Na dolgih relacijah motor z notranjim zgorevanjem avtomatsko prevzame funkcijo generatorja. Tako lahko eHybrid tudi pri nižji napolnjenosti električno zadnjo premo oskrbuje z energijo. Doma pa je najbolje, da baterijo napolnite s 100-odstotno trajnostno ekološko pridobljeno elektriko "Volkswagen Naturstrom"8 prek polnilnika ID. Charger8. Tako boste naslednji dan spet lahko začeli električno.
Motor 1.4 TSI eHybrid (160 kW, 218 KM) EU6d: 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG; Shift-by-Wire; moč (sistem): 160 kW (218 KM); najv. navor (sistem): 350 Nm; pospešek 0-100 km/h: 9,0 s; največja hitrost: 192 km/h; najv. priklopna obremenitev: 1.600 kg; prostornina rezervoarja: 45 l; kapaciteta baterije (neto): 10,4 kWh; doseg (samo z električnim pogonom): 60 km; moč (elektromotor): 85 kW; čas polnjenja pri izmeničnem toku s 3,6 kW (0-100 %): 3,6 h
* eHybrid poraba goriva v l/100 km, kombinirana: 1,5; poraba elektrike v kWh/100 km, kombinirana: 14,6; emisija CO2 v g/km, kombinirana: 34
Motor TSI odlikujejo miren tek, nizka poraba in osupljiv razvoj moči. Točno to, kar od vozila na premiumski ravni pričakujete.
Motor 2.0 TSI (150 kW, 204 KM) EU6d: 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG; Shift-by-Wire; moč: 150 kW (204 KM); najv. navor: 320 Nm; pospešek 0-100 km/h: 9,4 s; največja hitrost: 200 km/h; najv. priklopna obremenitev: 2.000 kg; prostornina rezervoarja: 60 l
* Multivan TSI poraba goriva v l/100 km: mestna 9,5, izven mestna 6,6, kombinirana 7,7-7,6, emisija CO2 v g/km: kombinirana 175
Sedaj še učinkovitejši in z nižjimi emisijami: najsodobnejši motor TDI5 prepriča z vrednostmi porabe, ki so se do zdaj zdele nedosegljive - in navorom, ki nedvomno naredi vtis.
2.0 TDI (110 kW, 150 KM) EU6d: 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG; Shift-by-Wire; moč: 110 kW (150 KM); najv. navor: 360 Nm; pospešek 0-100 km/h: 11,6 s; največja hitrost: 190 km/h; najv. priklopna obremenitev: 2.000 kg; prostornina rezervoarja: 58 l