Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

T2 ("Bulli") Tovarniška oznaka: tip 2

 

T2a od leta 1967 predstavlja drugo generacijo Transporterja. Novi Transporter je malo večji, ima velike steklene površine in enodelno vetrobransko steklo, serijska drsna vrata ter bistveno boljše podvozje s sprednjo premo s krogličnimi zglobi in zadnjo premo s poševnimi vodili, kar se vidi po položaju koles. Zadnji kolesi v vseh voznih pogojih obdržita rahlo negativen previs. Zračno hlajeni bokser motor v zadku sedaj zavzema manj prostora. V času svoje kariere bo ta Transporter še pridobil na zasnovi. Moč motorja se poveča na do 70 KM, vedno bolj ploski motorji omogočajo večjo prostornino prtljažnika, prvič pa je na voljo opcijski avtomatski menjalnik. T2a dobi bistveno varnostno opremo. V primerjavi z ameriškimi zahtevami je T2 izjemno varen za primer nezgode. "Vse sedeže je mogoče opremiti z dvotočkovnim pasom. Sedeža v voznikovi kabini in zunanje sedeže v potniškem prostoru je mogoče po želji opremiti z naramnim pasom ali kombinacijo naramnega in dvotočkovnega pasu," piše v prvih navodilih za uporabo iz leta 1967.

 

 

T2 s svojo tehnologijo in bogatim naborom varnostne opreme močno prekaša gospodarska vozila svojega časa. Bolj kot kdajkoli prej ni le dostavnik, ampak tudi velikoprostorska limuzina. Navsezadnje dobro pripravljeni potniški kombiji nimajo kar tako oznake Clipper. "Novi Volkswagen Transporter - kot osebni avto," je pisalo v sporočilu za medije družbe Volkswagen. Volkswagnovi tovarni je skupaj s podjetjem Westfalia in drugimi opremljevalci avtodomov uspelo ustvariti vozilo za kampiranje po dostopni ceni. Enosobno stanovanje na štirih kolesih je mogoče kupiti kot "vozilo na ključ", lahko pa ga z montažnimi garniturami sami predelate v vozilo za kampiranje.

 

Modelske izvedbe

Modelske izvedbe/obdobje proizvodnje: Motor: Vgradni položaj motorja: Pogon: Medosna razdalja (mm): Dolžina/širina/višina (mm):
T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
štirivaljni bokser motor, zračno hlajen zadaj, vzdolžno zadaj 2.400 4.420/1.765/1.960
4.505/1.720/1.960 (od 1976)

Motor:

T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
štirivaljni bokser motor, zračno hlajen

Vgradni položaj motorja:

T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
zadaj, vzdolžno

Pogon:

T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
zadaj

Medosna razdalja (mm):

T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
2.400

Dolžina/širina/višina (mm):

T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
4.420/1.765/1.960
4.505/1.720/1.960 (od 1976)

Izvedbe motorja

Tip: Gibna prostornina (cm3): Moč (kW/KM – pri min-1): Najv. navor (Nm – pri min-1):
1.6 (1967 – 1979) 1.584 35/47/4.000
37/50/4.000 (od 1970)
104/2.200
106/2.800 (od 1970)

Gibna prostornina (cm3):

1.6 (1967 – 1979) 1.584

Moč (kW/KM – pri min-1):

1.6 (1967 – 1979) 35/47/4.000
37/50/4.000 (od 1970)

Najv. navor (Nm – pri min-1):

1.6 (1967 – 1979) 104/2.200
106/2.800 (od 1970)
Tip: Gibna prostornina (cm3): Moč (kW/KM – pri min-1): Najv. navor (Nm – pri min-1):
1.7 (1971 – 1973) 1.679 49/66/4.800
46/62 /4.200 (3-stopenjski avtomatik)
114/3.200
116/3.200 (3-stopenjski avtomatik)

Gibna prostornina (cm3):

1.7 (1971 – 1973) 1.679

Moč (kW/KM – pri min-1):

1.7 (1971 – 1973) 49/66/4.800
46/62 /4.200 (3-stopenjski avtomatik)

Najv. navor (Nm – pri min-1):

1.7 (1971 – 1973) 114/3.200
116/3.200 (3-stopenjski avtomatik)
Tip: Gibna prostornina (cm3): Moč (kW/KM – pri min-1): Najv. navor (Nm – pri min-1):
1.8 (1973 – 1975) 1.795 50/68/4.300 130/3.200

Gibna prostornina (cm3):

1.8 (1973 – 1975) 1.795

Moč (kW/KM – pri min-1):

1.8 (1973 – 1975) 50/68/4.300

Najv. navor (Nm – pri min-1):

1.8 (1973 – 1975) 130/3.200
Tip: Gibna prostornina (cm3): Moč (kW/KM – pri min-1): Najv. navor (Nm – pri min-1):
1.9 (1975 – 1979) 1.970 52/70/4.200 141/2.800

Gibna prostornina (cm3):

1.9 (1975 – 1979) 1.970

Moč (kW/KM – pri min-1):

1.9 (1975 – 1979) 52/70/4.200

Najv. navor (Nm – pri min-1):

1.9 (1975 – 1979) 141/2.800

Modelska prenova Izbor nekaterih ukrepov modelske prenove.

1968

Lansirana je izvedba z visoko streho iz plastične mase.

1969
Tudi T2 so nadgradili z različno kamping opremo družbe Westfalia.

 

Pritisk na zavorni pedal je mogoče zmanjšati z opcijskim ojačevalnikom zavorne moči. Za dobro vidljivost skrbita ogrevanje zadnjega stekla in boljše prezračevanje vetrobranskega stekla. Varnostni volanski drog s predvideno točko preloma poskrbi za zaščito voznika v primeru nezgode.

 

1970

V naslednjem modelskem letu sledi nova konstrukcija sprednje preme, predelava sprednjih zavor na kolutne in večji zavorni bobni zadaj. Zaradi uporabe dvokanalnega pogonskega agregata s prostornino 1.600 cm3 se moč motorja poveča na 50 KM. Sedaj je hladilnik motornega olja z zrakom oskrbovan v ohišju ventilatorja, s čimer se zmanjša toplotna obremenitev tretjega valja. Kolesa in platišča postanejo širša, zato se razširijo tudi zadnja kolesna izreza in vdolbina za rezervno kolo.

 

1971

Od avgusta 1971 do julija 1972 model T2a že krasijo nekateri elementi prihodnjega modela T2b: med drugim višje zadnje luči in večje stranske odprtine za dovod zraka na zadku. Prav tako je mogoča vgradnja 1,7-litrskega nizkega motorja z močjo 66 KM iz modela T4 tip 411. Poleg bistveno mehkejšega zvoka delovanja med njegove značilnosti sodi tudi izpušna cev na desni strani. Za to so bile potrebne nekatere prilagoditve v motornem prostoru (med drugim pokrov v prtljažniku).

 

1972

V okviru obsežne modelske prenove je temeljito prenovljena tehnologija modela T2b. Ojačajo okvirje, varnostni pasovi na vseh sedežih so serijski. Pozornost vzbuja nova podoba sprednjega dela s pravokotnimi smerniki, ki so integrirani v mrežo za dovod zraka, in večjim sprednjim odbijačem z deformacijskimi elementi. V kombinaciji z velikim motorjem je sedaj mogoče naročiti avtomatski menjalnik. Poleg tega je izboljšan tudi volan brez servopodpore, ki ga je mogoče upravljati z 20 % manjšo močjo.

 

Na simpoziju "Električni cestni promet" Volkswagen premierno predstavi prototip kesonarja z elektromotorjem.


Model T2b z dvojno kabino predstavlja optimalno kombinacijo uporabne površine in potniškega prostora..

Za razliko od T2a so pri T2b smerniki spredaj pozicionirani višje, blažilniki pa so v obliki škatle. Že z modelsko prenovo leta 1971 so uvedli višje, pravokotne zadnje luči, večje odprtine za dovod zraka in poudarjena kolesna ohišja zadaj.


Tudi pri T2b je na voljo posebna izvedba s kakovostnejšo opremo, ki nudi prostor za do 9 potnikov.

 

1973

Prizadevanja za povečanje trajnosti motorja v predelu glave motorja so se zaključila v prid 1,6-litrske različice. Izboljšajo zavorni sistem - debelejši zavorni koluti, večji zavorni valji na kolesih in regulator zavorne moči, ki je odvisen od obremenitve.

 

1974

Gibna prostornina nizkega motorja se poveča na 1,8 l, moč pa na 68 KM.

 

1975

Gibna prostornina nizkega motorja se poveča na skoraj 2 l (70 KM). Zaradi ojačane šasije ima kombi sedaj nosilnost do 1,2 tone.

 

1976

V specializacijo programa je vštetih 8 osnovnih modelov in 17 posebnih izvedb, med njimi je tudi avtodom z gibno prostornino 2 l in opcijskim avtomatskim menjalnikom. Prvič je na voljo klimatska naprava.

 

1977

Westfalia lansira avtodom Berlin. Sledita izvedba Helsinki in garnitura Mosaik.

 

1978

Najbolj priljubljeni model tega časa: Silberbus ali Silberfisch, kovinsko srebrn Volkswagnov kombi s polnim obsegom opreme, velikim pomičnim strešnim oknom in oblazinjenjem iz temnomodrega velurja, razvije moč 70 KM.

Koncept štirikolesnega pogona počasi zori. Po intenzivni razvojni fazi v 70. letih leta 1978 izdelajo 5 poskusnih vozil na osnovi modela T2 z vklopljivim sprednjim pogonom. Zaradi dosedanje osredotočenosti na motor in pogon v zadku vozila so potrebne ustrezne prilagoditve dna vozila in sprednje preme.

1979

31. oktobra 1979 se proizvodnja modela T2 v Hannovru zaključi. V Braziliji še naprej proizvajajo T2 z zračno hlajenim motorjem zadaj in uravnavanim katalizatorjem. Za proizvodnjo uporabijo smernike in zadnje luči modela T2b ter odbijače modela T2a.

 

1980

V Braziliji posodobijo in izboljšajo tehnologijo in karoserijo modela T2.

 

2006

Od leta 2006 je T2 v Braziliji na voljo z vodno hlajenim 1,4-litrskim motorjem z močjo 80 KM in najvišjo hitrostjo 130 km/h. Brazilski model ima bolj oglato streho, prav tako so drugačni odbijači in mreža hladilnika iz črne plastike.

 

Galerija

Odličnost šeste generacije.

Bodisi Transporter za velike in težke naloge, Caravelle za najvišje zahteve na področju profesionalnega prevoza oseb, Multivan z veliko prostornostjo in prilagodljivo izrabo prostora ali California kot avtodom: T6 se ponaša z raznolikostjo in se optimalno prilagaja najrazličnejšim zahtevam, s katerimi se srečujete v službi ali v prostem času.

 

© Volkswagen Aktiengesellschaft - Die Bilder, welche die Modelle T1, T2, T3 und T4 zeigen, werden mit freundlicher Unterstützung von der Volkswagen AG für die Illustration der Website zur Verfügung gestellt. Das Downloaden bzw. die Verwendung der Bilder ist nicht gestattet.